wtorek, 28 czerwca 2016

Dresslink HIT CZY KIT

Hejka kochani ! 



Dzisiaj wpis dotyczący firmy, która ostatnio napisała do mnie w sprawie współpracy. Byłam bardzo ciekawa tego wszystkiego, więc się zgodziłam. Dzisiaj chciałbym wam troszkę o tej firmie opowiedzieć, czy warto jest z nimi współpracować, nawiązywać, a tym bardziej czy kupować tam ubrania lub inne rzeczy. Opinia jest stuprocentowo moją własną.


KONTAKT Z FIRMĄ
Tutaj nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń, osoba z którą korespondowałam pisała poprawną angielszczyzną, zwięźle i na temat, a odzew był bardzo szybki.

ZASADY

Takie jak prawie przy współpracy z każdą inną zagraniczną firmą - ty dodajesz baner, zbierasz kliki, jak najwięcej wejść w dany link, następnie dostajesz ubrania. (Wiem ze w Choies jest też możliwość dostawania pieniędzy zamiast ubrań.)

 PLUSY:
  • Paczka przyszła do mnie oszołamiająco szybko ok.1,5 tygodnia, byłam wręcz pewna że będzie to ok. 3 tygodnie
 MINUSY:
  • Oceniając ubrania jakie dostałam stwierdzam, że są bardzo słabo wykonane jakościowo, Bardzo popularny T-shirt w nadgryzione lody na patyku, jest totalnym nieporozumieniem, dlaczego ? posiada : -nieprzepuszczalny materiał/ słaby jakościowo i zły krój
  • Kolejny minus - Rozmiarówka, która jest bardzo przekłamana. Na stronie wybierając rozmiar L koszulki, byłam pewna, że będzie dobra ze względu na azjatycką rozmiarówkę, normalnie wzięłabym M, tutaj kolejne nieporozumienie
  • Zdjęcia a rzeczywistość to wielka różnica


    Podsumowując:

    Widząc zadowolenie na mojej twarzy tylko z jednej na 5 rzeczy, stwierdzam że moje zamówienie niezbyt mi się udało. Sądzę, że jeżeli miałabym tam robić zakupy za własne pieniądze nigdy w życiu bym się tego nie podjęła.
    Jestem zadowolona, że mogłam spróbować i zobaczyć czy takie firmy to hit czy jednak kit i czy jest tak naprawdę sens zamawiać ubrania z zagranicy, kiedy stacjonarnie ma się o milion procent lepszy jakościowy ciuch. Uważam, że ta firma to kit, nie polecam robić tam zakupów i płacić za nie, natomiast współpracę można miło przyjąć i sprawdzić na własnej skórze czy być może tobie się udało zamówienie i dostałaś na prawdę dobry ciuch, czy tak jak ja zły. Przecież i tak za to nie płacimy, a możemy zdobyć kolejne doświadczenie.
    Znając sferę blogową, wiem że współprace wzbudzają duże kontrowersje, natomiast według mnie, naprawdę dobrze przyjąć ją żeby mieć potem doświadczenie i ostrzec swoich czytelników od zrobienia błędu zakupu w złym sklepie.

Napiszcie czy również miałyście styczność z tą firmą, oraz co o niej sądzicie :) Pozdrawiam, Malwina

23 komentarze:

  1. Malwina super, że w końcu wróciłaś, codziennie sprawdzałam twój blog i zasmucało mnie, że nic nie piszesz. Super post, też zastanawiałam się nad współpracą, ale jak wiesz, nie jest to takie proste. Firmy proponują współpracę wyjątkowym blogom które mają mnóstwo czytelników tak jak twój. Fajnie że o tym napisałaś. Czekam na dalsze wpisy i pozdrawiam. Betty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że uda mi się teraz utrzymać systematyczność na blogu :) Pozdrawiam, Malwina ♥

      Usuń
  2. Piszesz bardzo fajne posty! Nie zawsze firmy chcą współpracować. Jesteś mega szczęściarą ! :D Czekam na następne wpisy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!♥ Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  3. Ja jestem negatywnie nastawiona na tą firmę :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam złe wspomnienia z tą firmą.
    Świetny blog! Tylko szkoda ,że tak długo nic nie pisałaś!
    Obserwuję! <3
    https://lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Będę pracować nad systematycznością na blogu :) Pozdrawiam, Malwina♥

      Usuń
  5. Ja nie współpracowałam z tą firmą, ale z inna chińską i jestem zadowolona :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisali do mnie pół roku temu, ale odmówiłam. Teraz trochę żałuję, gdyż sama chętnie bym się przekonała o jakości ich ubrań. :) Przyznam, że rzadko spotykam negatywne opinie o zagranicznych firmach na blogach. Zwykle są chwalone, myślę, że czasem nawet sprzecznie z własnymi odczuciami. ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie napisany post, ja nawiązałam współpracę z tą firmą, ale jeszcze nie dostałam paczki:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam jeszcze takiej recenzji o współpracy, bo do tej pory wszystkie blogerki zachwalały swoje współprace, chociaż szczerze mówiąc, już na pierwszy rzut oka, po cenie, można wiedzieć czego się spodziewać :)

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post. Ja niestety nie współpracowałam z tą firmą ale słyszałam o niej ponieważ na wielu blogach które czytam znajdują się linki do niej.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  11. Współpracowałam kiedyś z dresslink. Bardzo miło to wspominam. Co prawda przyszła do mnie tylko jedna paczka, ponieważ nie miałam już na 2 tyle kliknięć ile powinnam. Jedyny minus to taki, że trzeba się kontaktować z firmą po angielsku, ale jeśli ktoś bardzo dobrze ten język umie to super ! :) Świetny blog ! Będę wpadała częściej :*

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, ze piszesz szczerą opinię a nie to, co firma chciała by przeczytać :) Wielki plus za to, obserwuje ☺
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, że napisałaś szczerą opinię o tej firmie :)
    zapraszam http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Cię szanuję za szczerą opinię! Jak widzę inne dziewczyny słodzące firmom tego typu to aż się niezręcznie czuję:) Obserwuję więc!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wykonanie niektórych rzeczy to na prawdę porażka, zamówienia na tej stronie to raczej loteria, czasami trafią się fajne rzeczy, ale niestety większe prawdopodobieństwo jest, że trafią się te gorzej wykonane, ale czego mamy oczekiwać od tanich chińskich stron.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie współpracowałam tą firmą, ale udało mi się z innymi więc jakieś tam pojęcie mam :D ogólnie sama pare razy się nadziałam, więc wiem teraz co i jak zamawiać :) zazwyczaj nie biorę ubrań a dodatki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że napisałaś szczerze a nie tak jak większość osób która chwali a potem my na tym cierpimy... Gratuluje współpracy! A i prześliczne zdjęcia :) W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    Olivkv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tej firmy, ale nie miałam okazji mieć styczności z tą firmą ^^ Bardzo fajny post! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam styczność z tą firmą i uważam, że jest po prostu słaba. Jakość rzeczy, które od nich dostałam mnie przeraziła:/
    Super post :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  20. MIałam z nimi chwilowo współpracę, ale zgadzam się z Tobą. Ja równiez uważam , że ta firma to kit. Ja zamowiłam spodnie i szły do mnie aż miesiąc, nie mówiąc już o wykonaniu, ponieważ musiałam sobie sama rozcinać dziurkę na guzik :(

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń