środa, 31 grudnia 2014

NOWOROCZNY KONKURS!

Hejka kochani ! 
Już dzisiaj sylwester jak go spędzacie ? Ja tym razem w domku ,w zeszłym roku spędzałam go z całą rodziną nad morzem tym razem nie moge ze względu na małego pieska.. 

Ale dzisiaj mam dla was KONKURS ! Organizujemy konkurs wraz z Malwina z tego bloga http://mandyy-blog.blogspot.com/ ,w ramach współpracy. Warunki są bardzo proste a i nagrody wyśmienite ! Dlatego też zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału ! :) 


WARUNKI : 

*- Zaobserwuj mój i Malwiny blog publicznie i napisz w komentarzu podjaką nazwą to wykonałaś
-(większa szansa) Możesz nie musisz - Zaobserwuj nas na instagramie : MANDY , MALWINAJULIA
-Polub mój FP - KLIK 

-(większa szansa) Możesz nie musisz - Dodaj baner który znajduje się poniżej na swojego bloga

Aby wziąć udział w konkursie musisz również wysłać nam swoją propozycję ze stylizacją na sylwestra ! :) Swoje propozycje możecie wysyłać na dwa e-mail'e od 31.12.2014r. do  12.01.2015r.

~ juliajuliepytania@gmail.com

bellerinka@gmail.com

ZDJĘCIE :


http://4.bp.blogspot.com/-C17sSZmDSWM/VKMVFU2tr2I/AAAAAAAAE8s/xfwYEW9vmPQ/s1600/baner.jpg


Nagrody - 

1 MIEJSCE


Odżywka do paznokci eveline 8 w 1 ,która była recenzowana przeze mnie 

Essence, Get BIG Lashes ,Tusz do rzęs
+ Zachęcający opis wygranego bloga na naszych blogach 

2 MIEJSCE 


 Żel do kąpieli Le Petit Marseillais (300 ml) 
 Lakier do paznokci France z Bell

3 MIEJSCE 


Własny post na naszych blogach 


Ze względu na fakt ,że to mój ostatni wpis na blogu w tym roku ,chciałabym wam życzyć jak najwięcej sukcesów w nowym roku ,dużo szczęścia ,abyście byli nadal takimi świetnymi osóbkami jakimi jesteście ,aby uśmiechy trzymały się na waszej buzi i aby smutki do was w ogóle nie zaglądały ! Aby rok 2015 był jeszcze lepszy niż 2014 i aby był po prostu cudowny i wymarzony ! 


xoxo ,Malwina ♥ 

ZNAJDŹ MNIE ! :

e-mail : juliajuliepytania@gmail.com

wtorek, 30 grudnia 2014

ULUBIEŃCY LISTOPADA i GRUDNIA !

Hejka kochani !

Nie będę już się tłumaczyć dlaczego tak długi okres czasu nie pojawił się nowy post ,ale zapewne większość z was ,ma to samo - nauka :( Cały tydzień mam tak zaplanowany jak nigdy ,na każdy dzień mam praktycznie kartkówki i sprawdziany - poprawy i teraźniejsze. Teraz też były świeta więc nie moglam się skupic tylko na blogu ale jestem przepraszam was i bez lamentowania zaczynamy !
 Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami listopada i grudnia troszkę późno ,ale są ! Są one też pierwszymi moimi ulubieńcami na blogu :) Dlaczego listopad i grudzień ? Pisałam tego posta w listopadzie ,dodaję  go w grudniu ,ale też dodaję tutaj parę kosmetyków z grudnia :) 

Na pierwszy rzut zapraszam was na ulubieńców wśród kosmetyków :

W końcu skusiłam się na zakup tonika z UNDER TWENTY i jest świetny ! 
Rossmann / ok.7zł 




Krem BB ,jest to moje drugie opakowanie ,jest to upiększający i matujący krem BB z AVON ,jest też hipoalergiczny i jest moim ulubieńcem od dawien dawna ! :) 
AVON /ok.10zł 




Krem NIVEA który świetnie nawilża i naprawdę szybko się wchłania ,a i nałożenie jego jest zaskakujące przyjemne ! :) 
SuperPharm / ok.6 zł 




Lek na trądzik jest idealny na małe wypryski ,i szybko daje sobie z nimi radę ,już na drugi dzień ,jeżeli szybko zareagujemy jest efekt ! 
Benzacne 50g ,apteka /ok. 12zł 





Serum na suche i zniszczone końćówki do każdego rodzaju włosów ,jest napredę świetne i jest to moje 2 opakowanie ! :) 
AVON / ok.9 zł 





Lakiery do paznokci ,które są moimi ulubieńcami całego roku ! :) 

Odżywka Eveline / Rossmann / ok.13 zł 

Biały lakier do paznokci / Rossmann / ok.5 zł 






Balsamy do ust? Zdecydowanie jest to CARMEX  długo zwlekałam z tym zakupem ,ale w końcu ,jest ! Bardzo mi pomógł kiedy miałam spierzchnięte usta ,zresztą jak ten balsam z AVON ,z woskiem pszczelim ! :) 

CARMEX / Rossmann / ok.5 zł 
Balsam do ust z woskiem pszczelim miodowy / AVON / ok.8 zł 




Co prawda szczotka nie jest kosmetykiem ,ale jest gdzieś tam w tej grupie :D 
Wiele słyszałam o Tangle Teezer ,ale nigdy więcej nie wyszukiwałam. W końcu dałam pomysł mamie ,ona też się tym zainspirowała i kupiłyśmy ją. Jest ona z limitowanej edycji i jest naprawdę świetna ,bardzo dobrze rozczesuje włosy ,ale jest też wygodna do przechowywania ,gdyż jest mała :)
ALLEGRO /ok.34 zł 




Jeżeli chodzi o jesienny klimat zawsze jest to ciepła herbatka pod kocykiem oglądając różne seriale ,przy świeczkach ,uwielbiam to ! Teraz również pokaże wam moje ulubione smaki herbat ,jak i kubki dzięki którym herbatkę pije się przyjemniej ! :D

Kubek / Rossmann / ok.10 zł
Herbatki / Lidl / ok.4/3 zł 





Przyjemnie również czyta się książki ,jedną z moich ulubionych książek którą zakupiłam dosyć niedawno jest "Pamiętnik Nastolatki" ,czyta się tę książkę naprawdę świetnie ,uwielbiam ją właśnie w listopadzie jak i teraz w grudniu ! :) Czyta się ją dosyć szybko ,ale i tak polecam tę książkę ,każdej dziewczynie ,która nawet nie ma takich dylematów jak Kapcie zamiast Glanów ,wybranie Jacka czy Bartosza ? ,Miłość do dwóch chłopaków jednocześnie ? ,Rozlatujące się przyjaźnie czy zmyślone problemy ? i można wymieć tak dalej ,chociaż wątpię w to ,że nie ma takiej dziewczyny ! Jest to bestseller wśród nastolatek ,i ja również do nich zależę ! <3 Ta książka może być dla niektórych dziecinna ,ale w końcu ta dziewczyna jest w naszym wieku i mamy podobne "problemy" :) 


"Pamiętnik Nastolatki" / księgarnia MATRAS / 24,90 zł





Jak wiadomo w każdych ulubieńcach znajdzie się choć jeden bubel :( No niestety taki to ich urok..

Na początek jest to Przeciwłupieżowy Balsam do włosów ,jest z elfa pharm ,nie zbyt znana firma kosmetyczna chociaż raz obiła mi się o uszy. Jest to ziołowy produkt ,i zawiera m.in Dziegieć brzozowy i Cynk ,rzeczywiście świetny skład! Pod tym względem go polecam ,i jeżeli chodzi o skuteczność również (stwierdzam po jednym użyciu) natomiast jego zapach jest tak odrzucający ,że brak słów na określenie ,po umyciu włosów tym kosmetykiem jak i ich wysuszeniu ale także na rękach ,zostawał nadal nieprzyjemny odór. Jego cena jest bardzo przystępna (ok.8zł) ,a zwłaszcza biorąc pod uwagę naturalny kosmetyk. Moim jedynym błędem było to ,że nie powąchałam go przed zakupem. Tak urzekł mnie skład.

Green Pharmacy elfa pharm (zakupiłam go w INTERMARCHE)  / cena ok.8 zł




Kolejnym bublem jest lakier do paznokci z serii Rit'y Ory z Rimmela ,każdy się tym lakierem zachwycałam jaki to on cudwony jak schnie i wogóle.. dla mnie jest to kompletne nieporozumienie. 
Prawda ,że schnie w ciągu 60 sekund ,ale gdy dokniemy paznokciem czego kolwiek po tym czasie zostaje naruszony i zostaje brzydki ślad.. Po myciu rąk odpryskuje ,jest za gęsty w nakładaniu i przede wszystkim ma malutkie drobinki jakby brokatu ,które bardzo przeszkadzają w nałożeniu choćby drugiej warstwy. Jedynym i chyba najmniej istotniejszym plusem jest jego kolor. 

Rimmel 60 sekund RITA ORA / superpharm / ok.5 zł /kolor  873 breakfast in bed 





Jestem ciekawa czy macie wśród moich ulubieńców ,choć swój jeden ! :) 
Zapraszam do komentowania :)  

ZNAJDŹ MNIE ! :

e-mail : juliajuliepytania@gmail.com