środa, 31 grudnia 2014

NOWOROCZNY KONKURS!

Hejka kochani ! 
Już dzisiaj sylwester jak go spędzacie ? Ja tym razem w domku ,w zeszłym roku spędzałam go z całą rodziną nad morzem tym razem nie moge ze względu na małego pieska.. 

Ale dzisiaj mam dla was KONKURS ! Organizujemy konkurs wraz z Malwina z tego bloga http://mandyy-blog.blogspot.com/ ,w ramach współpracy. Warunki są bardzo proste a i nagrody wyśmienite ! Dlatego też zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału ! :) 


WARUNKI : 

*- Zaobserwuj mój i Malwiny blog publicznie i napisz w komentarzu podjaką nazwą to wykonałaś
-(większa szansa) Możesz nie musisz - Zaobserwuj nas na instagramie : MANDY , MALWINAJULIA
-Polub mój FP - KLIK 

-(większa szansa) Możesz nie musisz - Dodaj baner który znajduje się poniżej na swojego bloga

Aby wziąć udział w konkursie musisz również wysłać nam swoją propozycję ze stylizacją na sylwestra ! :) Swoje propozycje możecie wysyłać na dwa e-mail'e od 31.12.2014r. do  12.01.2015r.

~ juliajuliepytania@gmail.com

bellerinka@gmail.com

ZDJĘCIE :


http://4.bp.blogspot.com/-C17sSZmDSWM/VKMVFU2tr2I/AAAAAAAAE8s/xfwYEW9vmPQ/s1600/baner.jpg


Nagrody - 

1 MIEJSCE


Odżywka do paznokci eveline 8 w 1 ,która była recenzowana przeze mnie 

Essence, Get BIG Lashes ,Tusz do rzęs
+ Zachęcający opis wygranego bloga na naszych blogach 

2 MIEJSCE 


 Żel do kąpieli Le Petit Marseillais (300 ml) 
 Lakier do paznokci France z Bell

3 MIEJSCE 


Własny post na naszych blogach 


Ze względu na fakt ,że to mój ostatni wpis na blogu w tym roku ,chciałabym wam życzyć jak najwięcej sukcesów w nowym roku ,dużo szczęścia ,abyście byli nadal takimi świetnymi osóbkami jakimi jesteście ,aby uśmiechy trzymały się na waszej buzi i aby smutki do was w ogóle nie zaglądały ! Aby rok 2015 był jeszcze lepszy niż 2014 i aby był po prostu cudowny i wymarzony ! 


xoxo ,Malwina ♥ 

ZNAJDŹ MNIE ! :

e-mail : juliajuliepytania@gmail.com

45 komentarzy:

  1. Fajny konkurs :) Nie biorę udziału, ale nagrody są bardzo atrakcyjnę więc życze wszystkim powodzenia! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nagrody i konkurs!
    Ale albo nie używam takich produktów, ale już je mam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ,możesz również swoich znajomych zaprosić do konkursu ,będziemy bardzo wdzięczne :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy w naszym imieniu i imieniu uczestników konkursu ♥
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  4. Większość produktów już mam dlatego nie biorę udziału, ale życzę wszystkim powodzenia ;3
    Pozdrawiam cieplutko ;D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy w imieniu uczestników ,prosimy rownież o zaproszenie swoich znajomych być moze im sie uda :) będziemy bardzo wdzięczne :*
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  5. Pytałaś o obserwacje, zacznij a ja się odwdziecze ;)
    Jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ciebie obserwuję :)
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  6. Spodobało mi się tu, zawitam na dłużej. :)
    http://cloudsareblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny konkurs :)
    Zapraszam, nowy post na blogu (najlepsze wspomnienia z Londynu) ;>
    http://us-life-us-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanowię się nad wzięciem udziału w konkursie. :))
    Pozdrawiam,
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie mam nadzieję ,że weźmiesz udział <3
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  9. Powodzenia życzę wszystkim :) Bardzo podoba mi się Twój blog, zaobserwowałam go i zostanę na pewno na dłużej :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ta miłe słowa :)
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  10. Powodzenia wszystkim, nagrody są świetne ! :)
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy w naszym imieniu jak i uczestników :)
      Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  11. szczęśliwego nowego roku !! <3
    co powiesz na wspólną obserwację ? :>
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Zacznij a na pewno się zrewanżuję :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
    2. obserwuję i liczę na uczciwy rewanż z Twojej strony :)

      Usuń
  12. Powodzenia kazdemu w konkursie!
    Szczęśliwego nowego roku

    Pozdrawiam~Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy w naszym imieniu jak i uczestników ! ♥
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  13. świetny blog :)
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuje, czekam na rewanż ;)
    http://justcallmetess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :) Ja również już obserwuję Twojego bloga :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  14. super blog! :-)
    zapraszam do mnie www.atdiament.pl/blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Z pewnością zajrzę na Twojego bloga ! :)
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  15. Świetny blog, ja także obserwuje ♥

    http://seizetheday99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obs jako : Patrycja Skrodzka
    obs na ig jako patkaa223
    polubiłam :)
    Banner : mysmilelile.blogspot.com
    e mail : mokrafrytka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ! Życzę ci powodzenia :)
      xoxo,Malwina :)

      Usuń
  17. Świetny post, bardzo fajnie prowadzisz bloga *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo za miłe słowa ♥
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  18. ciekawie prowadzisz bloga !
    bede wpadać czesciej :D
    http://meeaningoflife.blogspot.com zaobserwujesZ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Zapraszam ,mam nadzieję ,że weźmiesz udział ! :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  20. Obserwuję jako: Ilona Pałka
    Obserwuję na instagramie oba fp jako: ilonapalka13
    Lubię na fb oba fp jako: Ilona Pałka
    Baner na blogu: http://zyjepotozebyjesc.blogspot.de/
    e-mail: styranaa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ,życzę powodzenia ! :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  21. Obserwuje jako : Gabriela suchecka
    Instagrama obserwuje jako :gabijestem_
    Lajkuje fb jako : Gabriela Gabi Suchecka
    E-mail - gabisu7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń