piątek, 23 stycznia 2015

Maltańczyk - mały słodziak czy ogromny egoista ?



Hejka kochani ! ♥

Dzisiaj w końcu jakiś dłuższy wpis ,ostatnio przez konkurs nie pojawiły się posty ,dlatego też dzisiaj jest dla niektórych z was bardzo wyczekiwany ,dlaczego ? Dostałam parę pytań na asku ,jak i na mail'u tuż po Tagu mój zwierzęcy przyjaciel o mojego pieska pielęgnację i jego charakter :) 




Maltańczyk - mały słodziak czy ogromny egoista ? Dlaczego , zadajecie sobie to pytanie. Wiele z was tego nie rozumie ,bo może nie macie maltańczyków ,ale taki jest ich urok są to naprawdę kochane pieski ,jednak dopiero wieczorem przed spaniem albo gdy śpią :) 




Ich charakter : 
Charakter maltańczyków ,jest mieszany ,mają wiele zalet jak i wad. Ich największą zaletą jest fakt ,że są bardzo czułe i kochają ponad życie swojego właściciela ,są też niezwykle mądre ,a przy tym inteligentne. Największa wada ? Złośliwość. Snowy (mój piesek) jest mądry i wie ,że robi źle jednak ta wada ,jest niestety wielką ,gdyż zdzieranie tapety ,zaznaczanie swojego terenu poprzez siusianie ,zabieranie rzeczy nie jest przyjemne. Pomimo ,że mówi się ,krzyczy ,że nie wolno to on robi swoje ,jest to czasem uciążliwe. Próbuje nam przekazać ,że on tu rządzi i kropka koniec. 




Zalet mają naprawdę dużo ,chociażby kwestia ,że są mare ,czułe i wierne. Za każdym razem kiedy mam zły dzień wyczuwa to i przybiega się przytulić. Kiedy usłyszy mój płacz to momentalnie do mnie śpieszy. Po powrocie do domu ze szkoły jestem przywitana tak jakby nigdy w życiu mnie nie widział. Podczas kiedy jestem już na parkingu on migiem swoim noskiem mnie wyczuwa i szczeka. Jak to możliwe ? Nie wiem. Te zwierzęta mają wielki słuch jak i węch. Śpi zawsze obok mnie przytulony ,aby tylko czuć że jestem obok . Pies to naprawdę największy przyjaciel człowieka ,a maltańczyk okazuje to w sposób idealny ,doskonały i pierwszorzędny. 



Pielęgnacja maltańczyka : 
Tak jak ich charakter ,pielęgnacja maltańczyka ma plusy i minusy. Z jednej strony posiadają włos ,tak jak człowiek ,który jest antyalergiczny ,miękki i przyjemny. W domu nie ma sierści na podłogach. Włos nie śmierdzi nawet po kąpieli ,jednak każde wyjście na dwór ,a zwłaszcza w nie pogodę ,musi zakończyć się kąpielą bo biały włos robi się natychmiast brudny. Przynajmniej co pół roku trzeba chodzić do fryzjera ,na strzyżenie ,obcinanie pazurków ,czyszczenie uszu ,jaki i oczu gdyż ,łzy które naturalnie wyciekają z oczu ,odbarwiają biały włos. Trzeba pamiętać o codziennym czesaniu pieska ,nie tak ,że robimy jakieś kiteczki ,bo jest to uciążliwe dla pieska ,jednakże aby zapobiec kołtunom ważne jest regularne czesanie tak jak i my czeszemy nasze włosy. 


Zdjęcie z pierwszej wizyty u fryzjera Snowy'ego  :) 
Reasumując ,mimo ,że maltańczyki to egoiści ,ale życie z nim jest tak przecudne ,tak śmieszne ,że nie wyobrażam sobie bez niego ani jednego dnia. 

Mam nadzieję ,że wpis podobał wam się i może osobom ,które chciałyby posiadać maltańczyka ,albo jakiegoś pieska pomogłam w wyborze ,albo pokazałam prawdziwą stronę ich posiadania :) 

127 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, ja mam sznaucera i też jest taką "przytulanką" ;)

    viicky-blog.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ,w takim razie w domku ty i ja mamy najwspanialsze przytulanki na świecie :D
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  2. Snowy <3 Jaki słodziak, świetny post kochana :*
    http://veroonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  3. Ja wolałabym jakiegoś większego, jednak w domu nie ma opcji :(
    Obserwuje:)
    _________________
    http://blondhoney.blogspot.com/?zx=ff3fcf92aa8e5939

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś dużego psiaka ,i są również takie kochane jak te małe <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  4. Prześliczny piesek. Zawsze mi się on marzył!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i bardzo nam ze Snowym miło :D Pamiętaj ,że marzenia się nie spełniają ,marzenia się spełnia ,więc wszystko w Twoich rękach trzymam kciuki <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  5. oojeej jaki słodki ! <3
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło ze Snowym ! :D
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  6. jaki słodki!!! :) będziesz obserwować mój blog? http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy wraz ze Snowym. Z pewnością do Ciebie zajrzę :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny i słodki pies. Też mam psa tylko że jest sznaucerem, ale jest podobny do twojego. Fajny post ;)
    http://kenia0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Sznaucerki są kochanymi psiakami <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  8. Kocham wszystkie rasy psów! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy psiak jest kochany i jest największym przyjacielem człowieka <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  9. Piękny psiak! Fajnie, że przybliżyłaś wszystkim taką 'historię', bo to napewno pomoże przy wyborze psa :)

    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;)

    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,właśnie o to mi najbardziej chodziło pisząc wpis :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  10. Wow. Jak tylko znalazłam ten post od razu musiałam przeczytać ^^ Od zawsze marzę o maltańczyku i niebawem zamierzam kupić sobie takiego :)
    http://ombreeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ,bardzo mi miło <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  11. Świetny wpis ! Uwielbiam maltańczyki ,wyglądają jak małe księżniczki ! :) Nie wiedziałam ,że są takimi małymi złośnikami :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) To prawda wyglądają jak małe księżniczki ,ale gdy się je uczesze :D Złośniki są z nich to fakt :D
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  12. Fajny post :) Warto się czegoś dowiedzieć o tych psach mimo tego, że wiem, że nie odważę się mieć takiego w domu. Dla mnie koty górą. ;)
    Jeśli chodzi o wspólną obserwację, to jestem za!
    http://soniaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,miedzy innymi o to mi chodziło :) Ciesze sie ze post Ci sie podobał ,pomimo ze wolisz kotki :) Sa to tak samo śliczne zwierzątka :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  13. małe pieski są kochane ale czasem potrafia byc nie do wytrzymania, mówie to z własnego doświadczenia!

    kochana zapraszam i pozdrawiam KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda ,znamy to uczucie :D Mały a tak psoci :D
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  14. Chciałabym mieć takiego psiaka ,nawet gdyby tak rozrabiał widzę ,że jest naprawdę kochany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porozmawiaj z rodzicami być może się zgodzą :D Trzymam kciuki ! <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3 :D Shih-Tzu są również kochane :D
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  16. też mam maltańczyka <3 Super Post Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo świetnie ! <3 Dziękuję bardzo ! <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  17. Ciekawy post i przydatny dla tych co mają zamiar kupić psa o tej rasie:)
    Zapraszam do mnie livee-for-the-moment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! <3 Ważna jest dla mnie taka opinia :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  18. Ja mam beagla :) Maltańczyki są bardzo urocze!
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bardzo chciałam mieć beagle są to tak samo urocze psiaki jak maltańczyki<3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
    2. Jaki cudny piesek *.* Ja mam buldoga francuskiego :)
      belily-blog.blogspot.com

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo <3 Buldogi mają takie śmieszne a zarazem cudowne i kochane pyszczki <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  19. Jaki słodziutki *.* Kiedyś chciałam takiego mieć...

    halcyon-days-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  20. maltańczyki są słodkie jak są malutkie :) jednak ja chyba na zawsze zostanę fanką York'ów i Pomerianów :)

    pytałaś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję :)

    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maltańczyki są ogólnie małymi pieskami ,i według mnie zawsze są słodziutkie ,jak Yorki i inne psiaki <3
      Ja również obserwuję Twojego bloga :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  21. dziękuję za odwiedziny i komentarz
    pisak jest uroczy, pewnie że możemy obserwować - ja już
    i serdecznie dziękuję za poklikanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję! :) Kliknięcie to drobiazg :)
      Pozdrawiam, Malwina

      Usuń
  22. W odpowiedzi na obs oczywiscie obserwuje ;)
    Zapraszam do siebie ! ;D
    http://vanely-vaanely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ,ja również :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  23. Ja mam pieska rasy Yorkshire Terrier i miałam z rodziną w planach dokupić mu przyjaciela, ale niestety Alisa (bo tak ma na imię mój pies) ostatnio nie jest zbyt miła dla innych czworonogów. Chyba najlepiej jej jest w centrum naszego zainteresowania i chyba nie chciałaby konkurencji :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ,to słodkie ,widać ,że bardzo jest jemu z wami dobrze ,i nie chce się dzielić :D
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  24. Dziękuję Ci za miły komentarz ;**
    prześliczny piesek,sama chciałabym takiego
    i widać,że niezły psotnik z niego ;D
    Z chęcią dołączę do grona Twoich czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Psotnik z niego jest ,to fakt :D
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  25. Ja nie lubię psów :P strasznie się ich boję. wolę koty i gryzonie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne gusta :)
      Pozdrawiam, Malwina

      Usuń
  26. Snowy jest taki sweet *-* <3 Ja mam pieska labradora :D Zapraszam :* http://life-andstylee.blogspot.com/2015/01/wielka-zmiana-czyli-21-wiek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ,dziękuję <3 Labradory są cudowne !
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  27. jaki słodziak :*:*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Co do wspólnej obserwacji - Jasnee <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  28. Słodkiego masz psiaka ,to prawda co napisałaś maltańczyki mają to do siebie ,że ważna jest pielęgnacja bardzo dużo kołtunów się robi wiem z doświadczenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! <3 Świetnie ,że masz maltańczyka <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  29. mm, bardzo sporo można się z tego dowiedzieć! Kurczę, może się skuszę na takiego maltańczyka, bo myślałam nad zakupem psa! :D
    Dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ,bardzo się cieszę !
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  30. OMG jaki słodki piesio <3

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o ty a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Z pewnością do Ciebie zajrzę ,a co do wspólnej obserwacji - Jasne <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  31. Jejku jest wspaniały naprawdę. Kocham psy, jakie by nie były, ale w nim się zakochałam ♥ Jesteś wielką szczęściarą :) Zapraszam też do siebie :)

    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz !<3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  32. Pytałaś o wspólną obserwację- ja już obserwuję, chciałabym mieć Maltanczyka bardzo fajny piesek :)
    megride.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również już obserwuję Twojego bloga :) To prawda maltańczyki są cudowne tak jak opisałam to w poście ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  33. słodki jest ♥

    masz ochotę na wspólną obserwację kochana?
    jeśli tak, zacznij i daj znać u mnie, zrewanżuję się.
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Codo wspólnej obserwacji - JASNE ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  34. Ooo uroczy ten piesek ♥
    Zapraszam na mojego BLOGA ! Może wspólna obserwacja? Zacznij i napisz u mnie :)
    http://martaa-urbaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Co do wspólnej obserwacji - JASNE ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  35. Aww jaki słodziak ♥
    Dziękuje za poklikanie u mnie +pytałaś o wspólną obserwację,ja już :*
    http://kasialifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja również już obserwuję Twojego bloga ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  36. Jaki słodki! Wydaje mi się, że moja koleżanka ma takiego! Widać, że napracowałaś się przy tym poście.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Kinga's Blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz ,to dla mnie na prawdę wiele znaczy :)
      Co do wspólnej obserwacji - JASNE ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  37. Też mam Maltańczyka :)
    Najsłodsza rasa na świecie :D

    http://closeyoureye.blogspot.com/ Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie ! :) Broi tak jak mój ? :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  38. Ojejuś jaki słodziak *.*
    Może wspólna obserwacja ?

    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Co do wspólnej obserwacji - JASNE ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  39. Jaki słodziak :)
    Ja nigdy nie miałam zwierzaka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Być może w przyszłości jak bardzo będziesz chciała mieć ,dostaniesz wymarzonego zwierzaczka ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  40. jaki slodki piesek aw

    moze obserwacja za obserwacje?(:
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Co do wspólnej obserwacji - JASNE ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  41. maltańczyki są przesłodkie ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  42. Jeeeeju! Wchodzę na Twojego bloga, patrzę post i aż mi się łezka w oku zakręciła!!!! :)
    Mój brat mieszka w Danii i przyjeżdża raz w roku gdzieś ;) ... jakis czas temu kupił sobie właśnie maltańczyka .. i gdy zobaczyłam ten post to tak za nim zatęskniłam!!! ;)

    może wspólna obserwacja?
    zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć :)
    http://bonjourkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo mi miło z tego powodu ! :) Co do wspólnej obserwacji - JASNE ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  43. obserwuje ;*

    http://bonjourkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wygląd bloga i nagłowek! słodziutki piesek
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 !
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  45. słotkie te maltańczyki ciekawy wpis o tej rasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  46. Maltańczyki to urocze pieski. Już od dawna marze o takim piesku :)
    Ja mam labradora, też cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Ja zawsze jak byłam mała marzyłam o biszkoptowym labradorze ,a teraz mam maltańczyka i także był moim marzeniem :D Moja kuzynka także ma labradora i wiem ,że są to naprawdę wdzięczne i kochane psiaki ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcia z choinką i ze smoczkiem- jak dla mnie to mistrzostwo świata! :D
    Moja ciocia ma maltańczyka i ja osobiście go uwielbiam :)
    Może wspólna obserwacja ? ja już :)
    kadowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ,dziękuję ! <3
      Co do wspólnej obserwacji - JASNE ! :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  49. Ja strasznie chciałabym mieć maltańczyka, te psiaki są serio urocze!
    Pytałaś mnie o wzajemną obserwację, ja już i liczę na rewanż :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namów rodziców ,te psiaki wnoszą do życia bardzo dużo szczęścia ! <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  50. Ja uwielbiam maltańczyki <3 + cudowne zdjęcia pieska
    Zapraszam do mnie http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  51. Słodziutki piesek. ♥
    Muszę pochwalić Twojego bloga. Wspaniała estetyka, dobrane kolory. :)
    Jeżeli będziesz miała czas, zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam) ♥
    http://alexmiraclee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,takie komentarze naprawdę motywują <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  52. Jeju ale słodziak :* świetny post i oby takich więcej ;) zapraszam do mnie

    terazmilcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  53. słodki piesek zapraszam do mnie
    http://kamiladuszka.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  54. Odpowiedzi
    1. Hihi ,dziękuję <3 :) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  55. Słodki piesek obserwuję i zapraszam do mnie :) http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  56. Jej niesamowity piesek:) Ja też mam białego pieska z tym, że Westa:) Na szczęście moja Bianeczka nie brudzi się zbyt szybko ale za to sierść rośnie jej jak szalona i fryzjer co dwa miesiące to mus ;( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo westy są także cudowne <3 Świetnie ,że nie macie problemu z brudzeniem dodatkowo :D Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  57. Słodki pies :3
    A tak w ogóle bardzo podoba mi się twój blog ^^. Sama go robiłaś, czy może kogoś prosiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Design bloga wykonywała mi pewna osoba ,której dane są w info które znajdują się tuż obok na pasku bocznym :) Malwina xx

      Usuń
  58. Ja mam maltańczyk!!! Co do najnowszego posta to poklikaj am. Może obs/obs?

    agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Też mam taką białą kulkę Stanisława ;) Świetne psy, choć rodzina musiała mnie do niego przekonywać bo nigdy nie byłam fanką takich piesków ozdobnych, wolę coś poważniejszego kalibru. Ale maltańczyki nie umywają się do tych wszystkich yorków i shih tzu. A co do złośliwości to po prostu trzeba pieska, a w szczególności samca zdominować. Mój też miał jazdy z sikaniem na kanapę kiedy mu czegoś odmówiono. Ale "zaszczekanie" psa i wyraźny gniew, a potem ignorancja robią swoje. Mój nawet nauczył się przepraszać.

    http://agima-hangar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń