poniedziałek, 13 lipca 2015

♥ DIY: Photos heart on the wall ♥

Hejka Kochani :) 

Dzisiaj przychodzę do was w końcu z jakimś wpisem. I jest to mój pierwszy pomysł na własnoręcznie wykonaną rzecz - czyli po prostu zrób to sama DIY, właśnie teraz na tym blogu ! 

Będzie to DIY: serce ze zdjęć na ścianie, dosyć popularne, ale zawsze dające świetny efekt. Zdjęcia ułożone na kształt serca miałam już dosyć długo natomiast cały czas coś mi nie grało, i bum, mam pomysł, a co gdybym pomysł z przypinaniem zdjęć na sznurku klamerkami przełożyła tu ? I tak też zrobiłam. Teraz serce nie jest smutne i pospolite natomiast ciekawe i moim zdaniem o wiele lepsze od poprzedniego :) Zapraszam więc Was na przygotowane przeze mnie DIY :) 



~Nożyczki
~Sznurek Sklep Papierniczy 
~Tasiemki Washi Tape Empik 


Ucinamy sznurek na długość serca, aby sznurek się trzymał potrzebne są tasiemki które przyklejamy na bokach. 



Zdjęcia powinny być przypięte na gumę plastyczną (?), w każdym razie klamerka to tylko ozdoba zdjęcia nie będą się na nich trzymać. Zwykłe klamerki ozdabiamy tasiemkami i na przyklejony wcześniej sznurek, dodajemy klamerki. 


TADAA! Serce ze zdjęć jest gotowe ! :) Mam nadzieję że mój pomysł Wam się spodobał ♥ Zapraszam każdego nowego czytelnika do obserwowania jak i komentowania :) Jak wykonałaś to samo u siebie w pokoju to daj mi znać w komentarzu czy też wyszło super :)

60 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł ^^

    Pozdrawiam
    manokine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ♥ Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  3. Naprawdę fajny pomysł. W internecie jest pełno takich kolaży, ale Twój jest wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, bardzo mi miło i bardzo Ci dziękuję :) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  5. jaki świetny efekt końcowy, woow *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z #OOTD z Myszką Mickey ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D <3 Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :* Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  6. Fajnie to wygląda! Rzeczywiście, serce nie jest teraz takie pospolite!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też to zauważyłaś :) Myślę że jest to właśnie prosty i łatwy sposób na udekorowanie ściany :D Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Pozdrawiam, Malwina :*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję !! <3 Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  9. Ale to fajnie wygląda ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło :D <3 Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękujęę ! <3 Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny efekt końcowy, może też zrobię tak u siebie w pokoju ;)

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję :* Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  12. Szukałam pomysłu na jakiś fajny kolaż zdjęć z wakacji - dzięki za inspirację! Takie serce wygląda świetnie, jesteś bardzo utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak miło czytać takie słowa :) Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam, Malwina ♥

      Usuń
  13. Super efekt ! Ja też od pewnego czasu chciaŁAm zrobić serce ze zdjęć, ale jakoś nie miałam inspiracji. :) może dzięki tym wpisie w końcu się zmobilizuje ! :D

    http://gabriellaaa6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję bo efekt w rzeczywistości jest zajefajny :D ! Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  14. Od dawna chciałam zrobić coś takiego, jednak albo nie wiedziałam dokładnie jak. Teraz już wiem, na pewno niedługo sama zrobię takie "serce", i również pomysł ze sznurkiem wydaje mi się ciekawszy ;)
    crazylife-by-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję :) Pozdrawiam, Malwina ;)

      Usuń
  15. Ja chce zrobić coś podobnego, ale jednak będzie miało inny kształt ;) Przynajmniej dzięki Tobie wiem co mi jest potrzebne :)
    moment-at-the-photo.blogspot.com/2015/07/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Bardzo się cieszę i cię pozdrawiam, Malwina ;)

      Usuń
  16. Wszędzie szukałam takich tasiemek, ale nigdzie ich nie było ;/
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, obserwuję :)
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tasiemki zakupiłam w empiku jest tam napisane :) Trzeba poszukać, jest też wiele wzorów na allegro, jak będziesz wyjeżdżać też gdzieś za granicę to tam są na pewno ja swoje też znalazłam w Holandii ?! ;) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  17. efekt jest naprawdę niesamowity ♥ http://maarcixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainspirowałaś mnie! Zaraz szukam zdjęć i zabieram się do roboty :)
    Jedynym problemem będą tasiemki, których nigdy jeszcze nie widywałam w okolicy.
    Cudny blog, obserwuję!

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Super, mam nadzieję, że efekt będzie zniewalający ! :) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  19. śliczne są te ozdobne tasiemki :) no i wgl fajnie wygląda kolaż na ścianie
    mycrazyworldpaula.blogspot.com
    co powiesz na obs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo mi miło i dziękuję ! :) Pozdrawiam, Malwina :)
      PS. Co do obserwacji to jasne ! :)

      Usuń
  20. Malwina świetny post wykorzystam ten pomysł jak tylko wyrobię zdjęcia :) Dziękuje :*
    Veroonikaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika ! *-* Jejku bardzo mi miło i Ci dziękuję za komentarz :) Malwina <3

      Usuń
  21. świetnie to wyszło! już mam pomysł na zapełnienie swojej białej ściany :3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super bardzo mi miło :) <3 Malwina :*

      Usuń
  22. Mi też sie podoba, mimo tego że to całkowicie nie mój styl. Zapraszam na Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę i dziękuję :)
      Pozdrawiam, Malwina <3

      Usuń
  23. DIY <3 Kocham DIY :) Świetny pomysł, niestety ja już mam wykorzystaną ścianę, ale może kiedyś ;)
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, super to wygląda :) Uwielbiam DYI :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ;) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  25. Baaaardzo mi się podoba ♥ :) !

    http://drazkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Cieszę się bardzo i Ci dziękuję :) Pozdrawiam, Malwina :*

      Usuń
  26. Uwielbiam zdjęcia we wnętrzach !
    Pomożesz mi zdobyć linki ?
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/2015/07/wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Dlatego wykonałam to DIY ;) W wolnej chwili na pewno do ciebie zajrzę :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  27. Super bloga można się w nim od razu zakochać <3
    W wolenj chwili zajrzyj na moje blogi może zaobserwujesz
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/
    N atym pierwszym blogu robie tag co wolisz jak byś była chetna przeczytaj post i napisz kometarz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Planuję zrobić coś takiego u siebie! Świetny pomysł :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. New post:)
    http://fashiontheobsession.blogspot.hr/2015/09/new-in-lush.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł, na pewno wykorzystam go, jak będę ozdabiać pokój ! ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Que bonito me encantaaaaa
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń