sobota, 25 października 2014

Francja ,Grecja ? - RECENZJA

Hejka kochani !

Na początku chciałabym  was bardzo przeprosić za tak długą przerwę ale mam bardzo dużo nauki :( 
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył pewnie znanego wam kosmetyku Le Petit Marseillais. Słyszałam o nim bardzo dużo pozytywów i w końcu postanowiłam go kupić. Wszystkie zapachy były cudowne ,jednak najbardziej do gustu przypadł mi Kwiat Wiśni. Ponieważ ,ostatnio też napisały do mnie dwie osoby o mojej opinii o organique ,postanowiłam ,że zrecenzuję dodatkowo piankę do mycia z ORGANIQUE :)



NAZWA : Le Petit Marseillais FLEUR DE CERISIER




SKLEP I CENA : Zakupiłam go w Rossmannie ,za cenę ok.20 zł / 650ml. 
Ostatnio zauważyłam ,że jest na niego promocja właśnie w Rossmannie ,więc jeżeli zdecydujecie się na niego ,to polecam wam tę drogerię za pewne jest również w SuperPharm tam również jest bardzo dużo promocji :) 


CZAS STOSOWANIA : Stosuję ten żel już od ok. 5 tyg :) 

MOJA OPINIA : Żel jest bardzo wydajny ,doskonale nawilża i odżywia skórę. Tak jak napisano na etykiecie jest to delikatna formuła idealnie nadająca się zarówno pod prysznic, jak i do dłuższej relaksującej kąpieli. Obfita, łatwa do spłukiwania piana wyzwala wiosenny zapach o subtelnej nucie świeżych kwiatów. 



ORGANIQUE 



NAZWA : Organique ,creamy whip , seria - Greek  ( Pianka do mycia ciała grecka )





SKLEP I CENA : Punkt organique w moim mieście ,ok. 17 zł / 100 ml

CZAS STOSOWANIA : Jest to moje drugie opakowanie ,i stosuję go od ok. 8 miesięcy 





MOJA OPINIA : Tak jak  Le Petit Marseillais wystarczy niewielka ilość pianki ,i jest bardzo wydajna. Tak jak napisano na etykiecie jest delikatna dla skóry. Zawiera glicerynę organiczną ,która doskonale pielęgnuje skórę podczas kąpieli. Ma cudowny zapach ,dzięki olejkom zapachowym. Jest idealna ,nawet na prosty ,ale zaskakujący prezent na urodziny ,jest to pianka ,a nie żel więc ma w sobie oryginalność ,ale też ma bardzo dobrą cenę ,jeżeli chodzi o to jak ma dużo zalet.  


Aby nawiązać do dzisiejszego tytułu ,czyli "Francja ,Grecja ? - RECENZJA" muszę ,a tak naprawdę chcę ,wam zrecenzować to wszystko i napisać co jest lepsze więc rozpisałam sobie plusy i minusy każdego z tych kosmetyków :) 

Organique

PLUSY 
~Cudowny zapach 
~Delikatna dla skóry 
~Doskonała pielęgnacja 
~Oryginalny pomysł - pianka 
~Bardzo wydajny
~Skóra po kąpieli jest gładka  ,pachnąca i nawilżona  

MINUSY 
Jak na czas obecny nie zauważyłam ,żadnych minusów :) 

Le Petit Marseillais

PLUSY 
~Delikatny dla skóry 
~Doskonale odżywia 
~Ma zaskakująco ładny zapach 
~Bardzo wydajny 
~Skóra po kąpieli jest pachnąca i nawilżona

MINUSY 
Również jak w organique nie zauważyłam minusów :) 




Więc to była moja recenzja ,jestem też ciekawa co wy o sądzicie o tych kosmetykach ,czy używacie ich ,ale też czy pomogłam wam chociaż troszkę w podjęciu decyzji :) 

*
Kopiowanie lub rozpowszechnianie treści wpisów oraz innych elementów zawartych na Moim blogu "Malwina-Julia" bez Mojej zgody jest niezgodne z prawem, a co za tym idzie - KARALNE* 

51 komentarzy:

  1. Przy najbliższej okazji kupie i wypróbuje :)
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,widzę więc ,że pomogłam Ci :)
      Jasne ,że kliknę :)
      xoxo ,Malwina :*

      Usuń
  2. Może wypróbuje
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny blog!
    mogłabyś kliknąć u mnie w link? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/sweater.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! <3 Jasne ,że kliknę :*
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  4. co powiesz na obserwacje za obserwacje http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing products: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale muszę je wypróbować ; D

    bajeerancko.blogspot.com - Każda obserwacja to wielka motywacja ! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci je serdecznie :*
      xoxo,Malwina :)

      Usuń
  7. hi sweetie! your blog is so beautiful!! really gorgeous!! would you like to follow each other? it would be great! let me know about it! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  8. great post!

    https://www.facebook.com/angelandchic1

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wakacjach stosowałam ten różowy żel pod prysznic właśnie z kwiatem wiśni :) Przepięknie pachnie i fajnie nawilża skórę :) Jest tani i bardzo go sobie chwalę :) Pozdrawiam! :)
    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że mamy podobne spostrzeżenia ,Super ! :*
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  10. super, serio ;) zapraszam na mojego bloga :) Niedawno zaczęłam i potrzebuję motywacji -> http://pomaranczqa-pomaranczqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z pewnością zajrzę :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Już teraz jest jedna z nagród w konkursie ! :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja rownież Twojego bloga obserwuje od dawna :)
      xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  13. Świetny post, jestem bardzo ciekawa tego żelu, chyba w końcu muszę go sobie kupić :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) co do produktu szczerze polecam ! :)
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  14. nie używałam :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba wybiore się do rossmana !
    Podobają mi się twoje posty ,są dopracowane i dobrze się czyta
    Zostawiam follow ~gosia
    http://mivintly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Takie słowa wiele dla mnie znaczą to bardzo miłe :*
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  16. obserwuje ;)
    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty. Muszę zapolować na ten żel, ponieważ mnie zaciekawił :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam tych kosmetyków, ale fanie je opisałaś. ;)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki z tego posta: KLIK Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetnego bloga, powiem Ci, iż zdjęcia bardzo mi się podobają a ja lubię oglądać najbardziej zdjęcia, czytać mniej lubię ale czasem jak mam chwilkę czytam dokładnie co kto pisze, jeśli interesuje Cię obs za obs zacznij kochana i poinformuj mnie w komentarzu :**

    Zapraszam do mnie ;**


    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. może obserwacja za obserwacje?
    jeżeli tak, zaobserwuj i napisz tylko u mnie pod postem, na pewno się zrewanżuje!
    http://hepimiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie opisałaś te kosmetyki :) ja żadnych z nich jeszcze nie używałam :)

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten żel :) Ja mam specjalną kartę w Super Pharm, dzięki niej są jeszcze większe zniżki ;) helloitsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież dlatego tez polecilam tę drogerię :)

      Usuń
  23. Nigdy nie miałam tych kosmetyków, ale może i spróbuję:)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam jeszcze tych kosmetyków :) z chęcią znów tu wrócę, co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie miałam tych kosmetyków :)
    pytałaś mnie o obserwację, ja obserwuję już od dawna ;)

    ---> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci je serdecznie :) xoxo ,Malwina :)

      Usuń
  26. Uwielbiam Le petit marseillais

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja osobiście bardzo kocham te żele ♥ są wyjątkowe i przepięknie pachną i oczywiście genialny post :)
    Zapraszam na nowe posty :) ------>http://one-trii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń