środa, 8 października 2014

RECENZJA ODŻYWKI Z EVELINE



Hejka kochani !

Dzisiaj w końcu napiszę recenzję odżywki z EVELINE ,którą używam od kwietnia tego roku. Więc bez dłuższego przedłużania na dole czeka na was recenzja ,jak i moje najnowsze zdjęcia :)


NAZWA: Eveline 8w1 TOTAL ACTION 

MOJA OPINIA : Odżywka zawiera dużo witamin które doskonale regenerują nasze paznokcie. Jest doskonała dla osób ,które wolą mieć naturalne piękne długie paznokcie niż zwykłe i tandetne tipsy. Zostawia na płytce piękny mleczny kolor ,a po nałożeniu kilku następnych warstw kolor staje się białym. Paznokcie po pomalowaniu ok.4 razy są twarde ,lśniące i bardzo szybko rosną.



 PLUSY 

~Szybki porost paznokci 
~Paznokcie są twarde ,i nie łamią się 
~Paznokcie mają ładny mleczny kolor i są lśniące
~Odżywia bardzo szybko 
~Szybko schnie na paznokciach

Jak dotąd nie zauważyłam ,żadnych minusów i mam nadzieję ,że jak dotąd nie zauważę ich.


Czas : Stosuję tę odżywkę ,już  pół roku ,i dowiedziałam się o niej z jednego z vlogów Basi z bloga http://meryandblue.blogspot.com/

Odżywkę kupuję w Rossmanie za cenę ok.12.99 zł 


 Ale większość z was która poznała dopiero tę odżywkę ,chciała by wiedzieć ,ile czasu trzeba ją mieć ,i czy trzeba czymś ją wspomagać ... 

Paznokcie trzeba regularnie malować ,co 4 dni 1 warstwę ,po tych 4 dniach zmywamy ,lakier i malujemy na nowo.

 Kiedy już nasze paznokcie bedą odżywione, można również pomalować jedna warstwę odzywki a następnie nałożyć normalny kolorowy lakier ,który także ochroni naszą płytkę ,przed złamaniem. 

Moje paznokcie po takiej czterodniowej kuracji odżyły i do dzisiaj są chronione.. 


Więc każdą osobę ,która ma wątpliwości co do odżywki ,serdecznie zachęcam do zakupu ,właśnie tej z Eveline ,jest znakomita ! 

Mam nadzieję ,że wpis jest dla was przydatny i zapraszam was jak zawsze na mojego fanpage  https://www.facebook.com/pages/Malwina-Julia/319848761526299 ,będzie mi bardzo miło jeżeli zostawicie po sobie jakiś ślad :) 
A jeżeli macie jakieś pytania co do odżywki zapraszam na mojego e-mail'a juliajuliepytania@gmail.com

54 komentarze:

  1. wiele slyszallam dobrego na jej temat, ale moje paznokcie i tak sa w swietnym stanie :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję Ci ! Moje paznokcie nigdy nie były tak ładne ,twarde i długie :(

      Usuń
  2. Chyba skusze się na ten produkt. Rozmyslam nad nim juz jakis czas ale ty mi uswiadomiłaś, ze musze go kupić. Pojade jutro po niego do rossmanna :D
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta odzywka jest genialna;-) Jak sie kończy, to idę do Rossmanna i ją cały czas kupuję:D'
    Pozdrawiam;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tej odżywki przez jakiś czas ale niestety nie pomogła moim paznokciom :/
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś korzystałam z tej odżywki :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście jej nie używałam, ale moja kumpela tak, wychwalała ją, może się skuszę :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja również Ci ją bardzo serdecznie polecę :)

      Usuń
  7. Hym może się skusze bo moje paznokcie nie są w najlepszym stanie :*
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recenzja, nigdy go nie używałam :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka jest naprawdę świetna, tylko musisz na nią uważać bo niestety może ona również zniszczyć paznokcie..


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie u Ciebie i fajnie piszesz; >
    z chęcią wpadnę jeszcze; )
    Zapraszam do Siebie ; *
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć,pytałaś o obserwację z przyjemnością zaobserwowałam bardzo dziękuję za miły komentarz liczę na rewanż pozdrawiam cieplutko,Nicole
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież juz obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  12. Nigdy nie byłam przekonana do tego typu odżywek, ale w końcu powinnam spróbować. Na ten moment używam tylko olej rycynowy.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dotąd, nie miałam jeszcze okazji wypróbować tej odżywki. Na pewnym blogu, zobaczyłam jak okropne paznokcie robią się po tej odżywce i nie mam odwagi jej kupić :/

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niektórzy stosowali ja nieregularnie często tak bywa ,po za tym kazda płytka jest inna ,na Twoim miejscu nie kierowałabym sie tylko jednym blogiem ale poczytałbym więcej ,możesz tez kupić ja i zobaczyć ,czy to prawda :)

      Usuń
  14. super jest ta odżywka, sama ją stosuję - jak na razie od nie dawna i mam nadzieję że pomoże mi z moimi paznokciami, które naprawdę często się łamią :)

    zapraszam do mnie: wiska-blog.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ją, w końcu udało mi się dzięki niej zapuścić własne, ładne a przede wszytskim zdrowe paznokcie :) chociaż jej dużym minusem jest ze po dłuższym stosowaniu bardzo wysusza skórę w okół paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ,jednak są minusy ,na szczęście jeszcze ich nie zauważyłam.
      Musisz pewnie kremować skórki ? Mam nadzieję ,że będzie wszytko ok :)

      Usuń
  16. też mam tą odżywkę i naprawdę dobrze działa i jestem z niej zadowolona ;)
    Może obserwacja za obserwację ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam tą odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza odżywka <3 W szybkim czasie poprawiła moje paznokcie , które były w opłakanym stanie :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm dobrze się prezentuję, a muszę przyznać że jest mi odżywka potrzebna ::>

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ja już obserwuję Twojego bloga i liczę na uczciwy rewanż :)

      Usuń
  20. Ooo a ja właśnie potrzebuję jakiejś odżywki ! ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba spróbuję :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak,zacznij szybko się zrewanżuję ;)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ją :) A co do wspólnej obserwacji to jasne ,zacznij i powiadom mnie o tym :)

      Usuń
  22. zastanawiam się nad nią :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że moja recenzja pomogła Ci w podjęciu decyzji :)

      Co do wspólnej obserwacji ,to jasne :)

      Usuń
  23. Miałam odżywkę Eveline 9w1 i w sumie zużyłam całe opakowanie, a efektów żadnych nie było. Chyba wypróbuję 8w1, bo moje paznokcie są teraz w słabej kondycji :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci ją polecam ,dziękuję bardzo za obserwację ,z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  24. Zakupię tą odżywkę. Moje paznokcie są teraz w marnym stanie :/ Mam nadzieję, że ta odżywka je zregeneruje :) Obserwuje i zapraszam do siebie :*

    http://reebelliouss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,że moja recenzja Ci pomogła w podjęciu decyzji :)
      Dziękuję bardzo za zaobserwowanie mojego bloga ,ja z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      xoxo ,Malwina

      Usuń
  25. Lubię odżywki eveline, każda mi podpasowała a miałam ich sporo i złego słowa nie mogę powiedzieć

    Jeśli masz ochotę wygrać pomadkę Bourjois, eyeliner Maybelline i lakier do paznokci zapraszam do mnie na rozdanie, warunki tylko 3 i banalnie proste :)
    Jeśli byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją daj znać u mnie w komentarzu i zacznij a szybko się odwdzięczę :)

    aaangelllaaa,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać zgadzamy się :)

      Zajrzę na Twojego bloga i prawdopodobnie wezmę udział :)
      Jeżeli chodzi o wspólną obserwację to już wymieniłyśmy się nią :))
      xoxo , Malwina

      Usuń
  26. Ta ozywka jest genialana
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Jeśli cię coś zainteresuję, ZAOBSERWUJ !

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi pomogła tylko przy pierwszym opakowaniu przy kolejnym narobiła szkody :(
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ,biedna :( A używasz jakiejś innej teraz ?

      Usuń
  28. myślę nad tą odżywką bo słyszałam o niej wiele plusów :) ale słyszałam też że łamie paznokcie, mi się nie łamią i nie chcę, żeby zaczęły więc jeszcze pomyślę
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/ u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wypróbować tą odżywkę :))
    co powiesz na wzajemną obserwację ? - ja już obserwuję

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta odżywka jest :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście mam to odżywkę i bardzo ją lubię http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zajrzę na Twojego bloga jeżeli mi się spodoba zaobserwuję :) A z tego co pamiętam ,nie miałyśmy wymienić się obserwacjami :)

      Usuń
  33. Ja też używam tej odżywki 8w1 i bardzo ją lubię :D

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. pytała o obserwacje zaobserwuj mnie a ja na pewno sie odwdzięczę tojaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Duszo słyszałam o tej odżywce ale zdania są mocno podzielone.
    Jednym odżywka pomaga niebywale i są zachwycone a drugim wręcz masakruje paznokcie :( Dlatego nie próbowałam stosować odżywki w obawie o niepożądane skutki uboczne.
    ***
    Swoja przygodę z blogowaniem dopiero zaczynam.
    Może miałabyś ochotę zajrzeć :) -> verlorese.blogspot.com
    Mile widziane są wszelkie uwagi, podpowiedzi na pewno wszystko wezmę sobie głęboko do serduszka ♥

    OdpowiedzUsuń