wtorek, 23 września 2014

10 KOSMETYKÓW ,KTÓRE MUSISZ MIEĆ JESIENIĄ !

Hejka Kochani !

Jesień zbliża się wielkimi krokami ,tak naprawdę to właśnie dzisiaj jest astronomiczna jesień ! . Powoli będziemy musiały przejść z letnich ozdób w domu na zimowe ,jesienne. Tak samo z garderobą ,jak i kosmetykami. Właśnie dzisiaj post będzie dotyczył kosmetyków jesiennych. 

Nawet, jeśli w lecie dbałaś o skórę i nie zapominałaś o ochronie przeciwsłonecznej, twoja cera i tak potrzebuje regeneracji. Wkrótce będzie przecież musiała się zmierzyć z kolejnymi wyzwaniami… Oto 10 kosmetyków, które po prostu musisz mieć jesienią! 


Na początek konieczny będzie dobry peeling, który złuszczy naskórek i pomoże przywrócić skórze świeżość i blask. Kosmetyki, które można kupić w sklepach, ustępują zazwyczaj skutecznością zabiegom wykonywanym w salonie kosmetycznym, ale za to wygrywają z nimi, jeśli chodzi o cenę. Najdelikatniejsze są peelingi enzymatyczne, ale, jeśli masz cerę normalną, a nie wrażliwą, możesz się również zdecydować na peeling chemiczny. Oprócz złuszczania i odświeżania, pomoże on usunąć pozostałe po lecie przebarwienia po słoneczne. Sprawdzą się tu zwłaszcza peelingi z kwasami owocowymi. Moim wyborem był peeling cukrowy z ORGANIQUE ,w tamtym roku był to peeling z koktajlem egzotycznym ,z ZIAJI ,był także znakomity ! 





Następnie pora na intensywne odżywianie skóry. Tu z kolei z pomocą przyjdą Ci kremy nawilżające. Niezbędne będą dwa rodzaje: odżywczy, bogaty pod względem konsystencji krem na noc, oraz lżejszy i mniej tłusty ochronny krem na dzień. Ten ostatni może nie będzie konieczny natychmiast, ale gdy tylko minie złota jesień, i nadejdą dni wietrzne i chłodne, docenisz jego działanie. Skóra bez odpowiedniej bariery ochronnej szybko stanie się spierzchnięta i wysuszona. Więc i dlatego używam kremu nawilżającego ,z EVELINE ,szwajcarska formuła ,a także NIVEA ,które naprawdę ,dwoma z moich MUST HAVE w każdej porze roku !


Dlatego kolejny niezbędny element pielęgnacji, podkład, także powinien współuczestniczyć w tworzeniu bariery ochronnej. Dobrze jest wybrać podkład nawilżający, z dodatkiem witamin C i E, które zneutralizują działanie wolnych rodników, a także wspomogą walkę z po słonecznymi przebarwieniami. Choć lato się skończy, należy też zwrócić uwagę, czy ma on filtr przeciwsłoneczny. Jeżeli nie masz cery tłustej, wybierz podkład lekko rozświetlający, a nie matowy. Ja zazwyczaj używam kremów BB ,natomiast podkłady jak wspomniałam u góry wymieram takie by miały one barierę ochronną. Jednym przykładem jest podkład z MAYBELLINE ,który ma witaminę E.  


Dopełnieniem Twojej bariery niech będzie dobra pomadka ochronna, która pomoże chronić usta przed pękaniem i spierzchnięciem.W moim przypadku pomadki BABY LIPS MAYBELLINE. 



Kiedy już zapewnisz twarzy odpowiednią ochronę, nie zapominaj, że potrzebują jej również Twoje włosy. Po lecie mogą one być przesuszone, dlatego zaopatrz się w szampon nawilżający. Inną dobrą propozycją jest szampon przeciwłupieżowy. Nawet, jeśli problem łupieżu jeszcze Cię nie dotyczy, przesuszone powietrze w ogrzewanych pomieszczeniach szybko wysuszy Twoją skórę głowy, więc profilaktyka jest jak najbardziej wskazana. Możesz wybrać szampony z firmy BIOVAX ,lub ZIAJA ,dobre są również szampony profilaktyczne z AVON'u ,wszystkie wymienione 3 szampony mają dużo witamin ,i są naprawdę ,bardzo dobre ! Dodatkowo używaj odżywek w spray'u





















 A teraz jeżeli całą cerę ,jak i włosy mamy zadbane ,trzeba pomyśleć o regeneracji paznokci ,aby w okresie letnim mieć piękne długie paznokcie to na jesień i zimę ,warto używać odżywek ,ja wybrałam odżywkę ,z EVELINE 8 w 1. Jestem z niej w stu procentach zadowolona ,a już wkrótce pojawi się recenzja ,takowego lakieru :)



Gratulacje!  Jesteś przygotowana na jesień, jeśli chodzi o ochronę i pielęgnację. Teraz  (jeżeli robisz sobie make-up) możesz poświęcić więcej uwagi upiększaniu… Na początek zainwestuj w ciekawy cień (lub cienie) do powiek. Jesienią na powieki powracają zazwyczaj metaliczne i głębokie odcienie. Wśród nich zawsze znajdują się takie, które starają się odzwierciedlić barwy tej pięknej pory roku: brąz, złoto, wrzos… Jak najbardziej dozwolone są tez eksperymenty z bardziej krzykliwymi barwami, takimi, jak pomarańcz lub zieleń. Nie wychodzą również z mody grube kreski malowane eyelinerem, który w szufladzie warto mieć nie tylko jesienią. 

 Kolejnym trendem powracającym jesienią są pełne, mocne, czerwone usta. Nie musi to jednak wcale być „tradycyjna”, „krwistoczerwona” czerwień. Szminki też dopasowują się do pory roku. Można tam znaleźć barwy leśnych owoców: malin, jagód, jeżyn. Oczywiście jest to opcja dla odrobinę odważniejszych osób, choć nawet im nie zaleca się jednoczesnego intensywnego podkreślania oczu i ust.Ja jednak całe 4 pory roku poświęcam ochronie moich ust i używam jedynie pomadek regenerujących .

Zainspirowane : http://www.biomedical.pl


I tak właśnie ,ja preferuję takie metody na jesienną regenerację ! :) Mam nadzieję ,że moje zainspirowane pomysły podobają się wam ,a niektóre ,a może nawet wszystkie metody same użyjecie :) 

 ZAPRASZAM na mojego Instagrama ,jaki i FanPage ,mojego bloga :

38 komentarzy:

  1. Muszę uzupełnić swoją kosmetyczkę ;D

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki, część z ich też mam w swojej kosmetyce :D
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,to bardzo dobrze uważam ,że wszystkie kosmetyki przydadzą się każdej z nas ! :)

      Usuń
  3. jeju nie mam zadnego :C a naprawde na jesien przydaje sie uzupelnic braki...

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ,ale spokojnie nie musisz się śpieszyć wystarczy małymi krokami ,uzupełniać swoją kosmetyczkę :) A może się tak zdarzyć ,że masz jeszcze ważne kosmetyki w domu o których zapomniałaś ,będzie to też dobry patent na wykonanie projektu denko ,który jest bardzo popularny wśród blogerek jak i vlogerek :)

      Usuń
  4. E, a ja będę używać sposobów domowych. Bo niestety pieniądze w skarbocce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie sposoby ,również są bardzo dobre ! :)

      Usuń
  5. Właśnie dzisiaj skończyłam swój peeling z AVONu, więc bardzo chętnie zakupię ten który przedstawiłaś na zdjęciu, ale zdecydowanie o innym zapachu :)

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry pomysł ,mają naprawdę duży wybór zapachów ,jaki i rodzai :)

      Usuń
  6. Myślę, że spróbuję z tym peelingiem.
    Zazdroszczę spotkania z Maćkiem...


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam ,go jest dostępny mały i duży ,więc na początek spokojnie możesz zakupić małe opakowanie ,jest duży wybór zapachów ,jaki i rodzai peelingów :)

      Usuń
  7. Część z nich już mam. Na super nawilżenie włosów polecam prostowanie keratynowe :)

    Zapraszam do wspólnego obserwowania: http://fashionbymall.blogspot.com/
    (PS: Na blogu recenzja szminki marki NYX)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiło mi się ostatnio o uszy prostowanie keratynowe ,ale nic o tym nie szukałam ,być może skuszę się :)
      Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  8. Fajne zdjęcia, widać że blog prowadzisz z pasją . Musiał :d <3
    ♥ Co powiesz na wspólną obserwację? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ♥

    Serdecznie zapraszam

    ♡ http://aaangelllaaa.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładnego bloga ! Chyba muszę wybrać się na jesienne zakupy :D Chętnie przeczytałabym taką relację ze spotkania ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na pewno ukaże się już niedługo relacja ze spotkania :)

      Usuń
  10. Wiekszosc z nich mam , czyli przezyje jesien :D Obserwujemy?:)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ,na pewno ! :) Jaxsne ,ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  11. Ten peeling z organique jest świetny, ogólnie organique ma dobre produkty. resztę produktów niestety tylko kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. pomadki mam 3 z tej serii :3
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam akurat wszystkie jednak najbardziej ,podobają mi się te dwie ,a jaki kolor jest Twoim ulubionym ? :)

      Usuń
  13. lubię te pomadki z MAYBELLINE^^
    pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia *-*
    Pomadki, które przedstawiłaś są świetne ♥

    Może wspólna obserwacja? ;)
    Odpowiedź u mnie
    Zapraszam na mojego bloga! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się :)
      Jasne ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  15. http://alexstylee.blogspot.com/ Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny blog!
    Zachęcam do zaobserwowania mnie, a na pewno się odwdzięczę ;)

    http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Może się na coś skusze ;) jeszcze nie jestem pewna ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To już wszystko mam :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam odzywkę eveline, jest super!
    xoxo
    może wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza :D
      Jasne ,ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  20. uwielbiam pomadki babylips, sa świetne... ^^ tak samo odżywka do paznokci.... używam jej, jest super ;)

    http://pavlinv.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam również ten podkład i odżywkę do paznokci obydwie rzeczy są bardzo dobre. Wszędzie widzę te pomadki, jak tylko zobaczę je gdzieś w promocji to zakupie je. :)
    Z chęcią przeczytam taką relacje :)
    I pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo jezuu Maciej Musiał ! zazdroszczę ci tego ze miałaś okazję go spotkać :) Jestem tu pierwszy raz ale twój blog robi dobre wrażenie ;) Wszystko takie przemyślane i dopięte na ostatni guzik ;) Wspaniałe zdjęcia ;) Pozdrawiam ;)

    ourstylizations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kosmetyki to znaczy dobry wybór xd Pytałaś o wspólną obserwację ja już teraz ty :*

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń