środa, 10 września 2014

WYGRANY KONKURS !

Hejka kochani !

Na początku chciałabym was bardzo ,ale to bardzo przeprosić ,że przez ostatni czas nie dawałam o sobie znaku życia ale nie miałam możliwości dodania wpisu ,ze względu na naukę. Ale już się pojawiłam ,i mam nadzieję ,że też bardzo się cieszycie :) 
 Jestem teraz w nowej szkole i jest naprawdę bardzo fajnie ,szczególnie to ,że mam naprawdę znakomitą klasę , jesteśmy jedną z najlepszych klas ,gdyż większość osób ma świadectwa z paskami ,reszcie zabrakło ,paru punktów ,ale również mieli bardzo dobre średnie. Ale w końcu wpis dotyczy czegoś zupełnie innego ! 
Otóż Wygrałam konkurs ,który organizowała Ada Rudnicka ,która prowadzi blog "Kawałek o mnie" ,konkurs miał na celu ,wynagrodzenie czytelnikom bloga Ady jej nieobecność. 

Wygrać można było jeden wpis (dokładny,opis bloga, blogera/blogerki ,czemu jest wart przeczytania itp. ) o wygranym blogu i przez kolejny miesiąc będzie w jej postach w dopisku typu zapraszam itp. 
Co trzeba było zrobić by wziąć udział? 
Zaobserwować blog Ady i zostawić komentarz typu: biorę udział i dodatkowo wspomnieć o tym w swoim kolejnym poście. 
NAJCIEKAWSZY I NAJLEPSZY BLOG ZOSTAŁ WYTYPOWANY PRZEZ ADĘ I  WYGRAŁ. 
 
Tym blogiem był właśnie MÓJ BLOG ! Ada powiadomiła mnie o tym w komentarzu pod jednym z moich postów ,następnie przez drogę mailową ,przeprowadziła ona ze mną mały wywiad ,było tam 20 pytań ,gdzie jedna dziesiątka była o mnie a druga dziesiątka o moim blogu. 
Tutaj są właśnie moje odpowiedzi ,które skopiowałam z bloga Ady. 
 
 
1. Jaki masz charakter? Czy go lubisz?
Mój charakter ma bardzo dużo określeń. Jestem miła ,otwarta na nowe znajomości ,jestem pewna siebie ,kreatywna i zwariowana. Czy lubię mój charakter ? Tak bardzo go lubię ,gdyż w wielu sytuacjach moja pewność siebie ,czy chociażby to ,że jestem otwarta na nowych ludzi bardzo mi pomogła :) 

2. Czym się interesujesz? 
Interesuję się ,muzyką ,teatrem i modą ,uwielbiam śledzić najnowsze trendy i znaleźć śród nich coś dla siebie. Cały czas uczę się grać na gitarze ,tę pasję wszczepił we mnie mój kochany dziadek , uczęszczam również na zajęcia dodatkowe do studia teatralnego ,gdzie poznaję nowe zakamarki mojej pasji. Jeżdżę również konno ,od 4 lat :) 

3. Jaką gwiazdą chciałabyś być i dlaczego? 
Chciałabym na pewno być sławną aktorką ,jest to również moje marzenie bym w przyszłości mogła wykonywać takowy zawód. Dlaczego chciałabym nią zostać ? Teatr ,Filmy ,AKTORSTWO to moja pasja. 

4. Opisz siebie w 5 słowach. 
Miła

Zwariowana 
Pewna siebie 
Otwarta na nowe znajomości 
Kreatywna 


5. Co Dla Ciebie w życiu jest najważniejsze?
Zdecydowanie najważniejsza jest dla mnie rodzina. Zawsze możemy na siebie liczyć ,nikt nigdy nie odwróci się do nas plecami w trudnej sytuacji ,a przede wszystkim kochamy się nawzajem. 

6. Co Dla Cieie najważniejsze jest w blogu i blogerce?
Przede wszystkim najważniejsze dla mnie jest to aby moje różnego typu porady ,czy pomysły były pomocne dla innych ,ale też to żebym to ja czerpała przyjemność z pisania tego bloga :) 

7. Jakie teksty (blogi) Cię przyciągają?
Szczerze mówiąc uwielbiam czytać wszystkie blogi ,jednak najbardziej moją uwagę przyciągają blogi ,które mają ciekawe i tematyczne wpisy ,ale również to ,żeby nie były przesłodzone ,różnymi gadżetami takimi jak muzyka w tle ,czy kursor. Takie blogi zdecydowanie mnie odrzucają.

8. Twój najszczęśliwszy dzień? 
Szczerze mówiąc ,to staram się aby każdy dzień w moim życiu był najlepszym dniem ,ale żeby był to jeden dzień to wigilia ,kiedy dostałam mojego najukochańszego pieska <3 

9. Czy lubisz gdy blogi są przecukierkowane?
Nie nie lubię ,lubię kiedy blog jest ładny i schludny nienawidzę ,kiedy blog jest zwykły i prosty ,i nic w nim nie gra ,nienawidzę też blogów ,które właśnie mają kursory ,muzykę w tle itp. 

10.Co myślisz o blogerkach ktore wylewają swoje smutki na strone internetową - bloga?
Pomijam takie posty gdyż nie lubię ,brać na siebie smutków ,innych ,jednak nie mam nic do takich postów ,blogerki same wiedzą co chcą wstawić na swojego bloga. I jeżeli one poczują się lepiej pisząc takiego posta to bardzo się cieszę :) 

11. Co Cię skłoniło by założyć bloga i napisać pierwszego posta?
Od małej dziewczynki ,zawsze wiedziałam co na siebie włożę ,co zrobię ,jak coś zrobię ,tak naprawdę moja mama nigdy nie ingerowała w to co ja założę ,zawsze dawała mi wolną rękę (w takich przypadkach jak dopasowanie do siebie ubrań) ,i tak jest do dzisiaj naprawdę bardzo interesuję się modą i miałam już 3 blogi ,jednak nie wiem dlaczego zrezygnowałam teraz prowadzę 4 bloga i uważam ,że już z tego nie zrezygnuję :) I właśnie to ,że kocham modę ,kocham wykonywać różne DIY itp. skłoniło mnie do tego ,abym założyła bloga :) 

12. O czym Twój blog jest. I dlaczego ?
Mój blog dotyczy tematyki Lifestyle ,czyli po prostu jest on o mnie o moim życiu o moich przemyśleniach ,jak i o moich pomysłach na outfit ,ulubionych kosmetykach ,dodatkach ,czytelnicy znajdą tutaj także wiele recenzji ,które z pewnością przydadzą się w wyborze np. kremu :) 

13. Jak widzisz swoj blog za 5 lat. Czy może blogowanie to pasja na moment?
Nie jestem w stanie określić jak będzie wyglądał mój blog za 5 lat ,ale na pewno nie jest to pasja na moment ,kocham blogować ,i na pewno szybko z tego nie zrezygnuję :)

14. W jaki sposób zdobywasz czytelników? 
"Zdobywasz" to raczej złe określenie. Staram się po prostu komentować jak najwięcej wpisów z różnych blogów ,a jeżeli podoba się komuś mój blog to niech go zaobserwuję będę wtedy bardzo się cieszyć ,z pewnością nie lubię ,prosić się o obserwatorów. 

15. Czy myślałaś o zmianie tematu wpisów na blogu?
Jak na razie nie ,podoba mi się to co robię. 

16. Co jaki czas dodajesz wpisy?
Wpisy dodaję wtedy kiedy mam na nie pomysł nigdy nie robię niczego na siłę ,staram się jednak aby były one co 2 ,3 dni ,czasami kiedy mam nawet wenę to codziennie :) 

17. Jakie blogi czytasz? I na jakich się wzorujesz? 
Czytam blogi Lifestyle i Beauty / Fashion ,Najczęściej inspiruję się blogami właśnie z tych tematyk ,jednak bardziej próbuję wymyślić coś ,o mnie ,i coś mojego :) 

18. Myślisz ,że blogowanie to trudna praca/pasja? 
8.Nie ,wręcz odwrotnie ja to traktuje jako przyjemność ,kocham blogować ,pisać coś o sobie ,i dzielić się z innymi moim doświadczeniami. Uważam ,że jeżeli ktoś Blog bierze za pracę ,to to na pewno nie jest dla niego ,to ma być dla nas coś co chętnie będziemy wykonywać :) 

19. Co byś chciała zmienić w swoim blogu? 
Na pewno jest coś co bym zmieniła jednak na czas obecny to raczej nic ,mój design bardzo mi się podoba ,temat wpisów również treść także :) 

20.Gdybyś była znaną blogerką (ok. 15000 obs) to.... 
Na pewno byłabym bardzo szczęśliwa ,ale i starałabym się nawiązywać większy kontakt z czytelnikami ,i robić coraz więcej rzeczy ,które ich ,jak i mnie by uszczęśliwiły :)

* Gdy dowiedziałaś się ,że wygrałaś konkurs to.... 
Byłam ,i cały czas jestem bardzo szczęśliwa ,gdyż wiem ,że dużo osób dowie się o moim blogu ,i być może spodoba im się to co robię :) 

Więc jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję Adzie ,że wybrała właśnie mój blog. Pomimo tego ,że rzeczywiście ,rozpoczynam blogowanie ,już mnie ktoś docenił ,jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i dumna :) Mam nadzieję ,że wy razem ze mną się cieszycie !
A już wkrótce ,wpis tematyczny ,prosiłabym was ,że jeżeli macie jakiekolwiek pomsły na posty ,lub oczekujecie jakiegoś wpisu ode mnie ,to śmiało komentujcie lub piszcie na mojego e-mail'a

90 komentarzy:

  1. super że wygrałaś
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Świetny blog aż chce się czytać *,*
      co powiesz na wspólną obserwację ?
      nataliasblloog.blogspot.com

      Usuń
  2. Gratulację.
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Jasne ,ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  3. ciekawe odpowiedzi;)
    Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) masz bardzo duużo pasji, fajnie :*
    http://fasnion-with-julkaa2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post ;)
    obserwuje i licze na rewanż ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :D
    http://prindiejestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. co do wzajemnej obserwacji, ja już obserwuje teraz Twoja kolej :D

    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  8. Hej :) bardzo ciekawy i przydatny blog ;) zapraszam do siebie, jeżeli również Ci się spodoba, co powiesz na wspólną obserwacje? :))

    brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Twój blog bardzo mi się podoba również zaobserwowałam :*

      Usuń
  9. Fajny tag:D
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu.Pytałaś o wspólną obserwację,ja już. Teraz czekam na uczciwy rewanż.
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Nie ma za co ! :) Ja również już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  10. Jeździsz konno? Zawsze o tym marzyłam. Kocham Konie ♥
    ...proponuje wyłączyć weryfikacje obrazkową co znacznie ułatwi komentowanie Twojego bloga czytelnikom :)

    Zaczynam obserwować tak jak proponowałaś :) Czekam na Twój ruch! :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam ,że mam weryfikację obrazkową. Dziękuję za powiadomienie :)
      Ja również obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej ;) Swoją drogą, taki wywiad i promowanie bloga to świetna nagroda ;)
    Pytałaś o wzajemną obserwację, ja już zaczęłam, czekam na Ciebie ;)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)
    Nowy Magazyn Blogowy - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również tak uważam :)
      Już obserwuję Twojego Bloga ;)

      Usuń
  12. gratulacje wygranej! :)) już obserwuję :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej! Ja również czytam najczęściej blogi Lifestyle/Beauty/Fashion ;3

    Pozdrawiam i zapraszam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje :)

    obserwujemy? :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe odpowiedzi :)
    masz świetne pasje! kiedyś chciałam nauczyć się grać na gitarze ale stwierdziłam że to jednak nie dla mnie hehe :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję wygranej kochana:*

    Czy mogłabyś poklikać w linki znajdujące się w moim najnowszym poście pod ubraniami z firmy sheinside? Bardzo zależy mi na tej współpracy, a żeby ją zacząć muszę mieć aż 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czyli jedno klikniecie od Ciebie to już 1% :) Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli uznasz tę wiadomość za spam :*
    Oczywiście odwdzięczam się tym samym, obserwacją lub dodaniem do blogrolla♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny i gratuluję konkursu :)))) Bardzo fajnie jak można u młodych osób zauważyć tyle pozytywnej energii i kreatywności :)

    http://studencka-modnisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham takie wpisy :) świetny blog

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wygranej! ♥ Bardzo ciekawe odpowiedzi i czekam na jakiś ciekawy konkursik u Ciebie :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Prawdopodobnie ukaże się tutaj październikowy konkurs rzeczowy :)

      Usuń
  21. Gratuluję ! !
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog i post :) Grtuluję wygranej. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, liczę na uczciwy rewanż :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja także obserwuję już Twojego bloga ;)

      Usuń
  23. Gratulacje! ♥

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wygrania!
    Bardzo fajne odpowiedzi!
    Obserwujemy? http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Jasne ,ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  25. Gratulujemy wygranej!! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Z pewnością zajrzę na waszego bloga :)

      Usuń
  26. To bardzo fajnie że wygrałaś :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post, zaciekawiły mnie te odpowiedzi na pytania ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :>
    Obserwujemy? http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Jasne ja już obserwuję ;)

      Usuń
  29. gratulacje wygranej ;) też staram się robić tak, by każdy moj dzień był szczęśliwy
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak ? To super ,ja ogólnie uważam ,że każdy tak powinien robić bo smutki ,tylko nas osłabiają ,a nie wzmacniają :)

      Usuń
  30. Gratuluję wygranej! Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    zaproponowałąś mi obserwację, więc ja już ;*
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo ! :)
      Ja również już obserwuję !

      Usuń
  31. Gratulacje!

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranego konkursu i niewątpliwie zgadzam się z werdyktem! :)
    Obserwuję, naprawdę przyjemnie tu zawiesić oko!!
    http://izawinternetach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa ! :)

      Usuń
  33. zgadzam się na wspolna obserwacje :* zacznij, napisz mi, a ja sie odwdziecze <3

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje wygranej :)
    Twoje odpowiedzi są mądre i fajne, przyjemnie je się czyta. Twój design też jest fajny, wszystko jest umiarkowane i nieprzesadzone. :)
    Pozdrawiam ♥
    http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :* Takie słowa są naprawdę miłe ,i motywujące ! :)

      Usuń
  35. Gratuluję zwycięstwa :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. oo gratulacje :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. gratulacje :)

    http://lilyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje! Fajne są akcje tego typu, można trochę lepiej poznać autora bloga :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    http://zyciepostudenckie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdecznie gratuluje! :*

    Zapraszam do mnie i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie ślad.
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję wygranej!
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko :)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję wygranej ; )
    Zgadzam się z Tobą na obserwację , już obserwuję i będę tu wpadać częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również obserwuję Twojego bloga :) I dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń
  42. Gratuluje wygranej oby tak dalej :* cieszę się twoim szczęściem

    Może obserwacja wzajemna daj zanć u mnie :*

    Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,takie słowa są na prawdę bardzo miłe ! :)
      Jasne ,że tak ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
    2. Gratuluje wygranej! ;*
      Swietny post, fajne odpowiedzi. :)

      zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/09/urodziny-3.html?m=1

      Usuń
  43. super!! :) wspólna obserwacja?:) www.madamejoanne.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) Jasne ;) Ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  44. Gratulacje :) Obserwuję twojego bloga i byłoby mi miło gdybyś odwdzięczyła się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  45. Super, że wygrałaś ^^ tez jeżdżę konno^ Co powiesz na wspólną obserwację? Jak tak, to daj znać na moim blogu. 101% uczciwego rewanżu^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To widać ,że coś nas łączy :D Koniary <3
      Jasne ,że ak ,już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
    2. Dziękuje ;* Tez już obserwuję ^^

      Usuń
  46. Gratulacje ! :) Zapraszam do obserwacji, ja również będę zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje ;) ;D

    Może obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję wygranej
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: http://anita-turowska.blogspot.com/
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie przejmuj się ja również mam problemy z systematycznością na blogu :/ Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję :)

      http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odwiedziny na moim blogu ,jednak ,ja żadnych problemów ze statystyką ,czy systematycznością dodawania wpisów nie mam :)
      Ja również obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  50. Może obserwacja za obserwacje? furmanczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ,ja już obserwuję Twojego bloga:)

      Usuń
  51. Gratuluję :)
    Świetne odpowiedzi! Mamy podobne zainteresowania.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/09/everyday.html
    Zapraszam na post! :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie komentarz lub obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  52. No to gratuluję! ;)
    Ciekawe tagi, post

    pytałaś o wspólną obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń