czwartek, 28 sierpnia 2014

BACK TO SCHOOL



Hej kochani !

Dzisiejszy post jest zupełnie spontaniczny ,gdyż w końcu wybrałam się na zakupy do szkoły ! Długo z tym zwlekałam ,ale stwierdziłam ,że dzisiaj chcę mieć już wszystkie rzeczy ,żeby ślicznie pokładać je w szafeczce i pięknie udekorować pierwszą stronę ! Bardzo chciałam napisać ten post wtedy kiedy będą wszystkie rzeczy. Niestety tak nie będzie bo jeszcze czekam na piórniki prawdopodobnie mają być dostarczone na dniach. 
A jeżeli wpis nosi nazwę BACK TO SCHOOL to właśnie moje rzeczy do szkoły !

Zeszyty ! Tak właśnie one są na każdym przedmiocie przed naszymi oczami ! Ja dlatego w tym roku postawiłam na kolorowe ,dziewczęce ,śliczne i urocze zeszyty. Nie ważne ,do jakiego przedmiotu mają one  być ,ważne ,że kiedy będę miała je otworzyć i zapisać jakąś notatkę ,aż będę miała chęci na taką czynność :)


 
Niestety ,wszystkich zeszytów nie ma na zdjęciach  
 ZESZYTY | HURTOWNIA | OD 2 ZŁ DO 4 ZŁ

Oczywiście ,potrzebny jest też jakiś notatnik do np. kartkówek ,aby nie wyrywać kartek z naszych pięknych zeszytów. Ja właśnie zawsze taki kupuję ,i nigdy nie wyciągam go z plecaka ! :) 

NOTATNIK | TESCO | OK. 2 ZŁ

Zawsze czekam kiedy tylko przykleję naklejki ,i napiszę tam moje imię ,nazwisko i klasę ,zeszyty są wtedy takie słodkie ,kiedy są to naklejki jak w moim przypadku z  pieskami i kotkami



NAKLEJKI | HURTOWNIA | 2 ZŁ (1 OPAKOWANIE) 

Książki zazwyczaj są jedne i takie same ,nudne ,smutne i mało kolorowe ,aż odciągają od nauki ,a Twoje biurko jest zawsze bez kolorów ,dlatego ja ozdabiam je papierem kolorowym i przezroczystymi okładkami ,wyglądają wtedy tak uroczo ! 




PAPIER DEKORACYJNY | PEPCO | 1.99 ZŁ 

Żeby nasze zeszyty były ładne schludne i zadbane ,trzeba pisać również dobrym długopisem ! 
Ja ogólnie piszę piórem marki Parker ,jednak często kiedy się pomylę ,lub nauczyciel mówi za szybko i przekręcę słowa po prostu muszę zmazać ,lub skreślić dany wyraz ,do tego służy mi "zmazywacz" do pióra z  Herlitz ,jednak po czasie zostawia brzydki żółty ślad ,który jest bardzo brzydki ,i szpeci nasz zeszyt ! Dlatego w tym roku stwierdziłam ,że będę pisać TYLKO długopisem zmazywalnym. 


DŁUGOPISY FRIXION , PILOT  | HURTOWNIA | OK. 12 ZŁ ( 1 długopis )

Zmazywalne długopisy mają różne kolory niebieski ,różowy ,pomarańczowy ,zielony itd. są naprawdę wydajne ,i w każdej hurtowni można dostać wkłady do takiego długopisu.
Ja jak widzicie ,mam dwa długopisy RÓŻOWY i NIEBIESKI ,jednak w różowym długopisie ,mam niebieski wkład ,a w niebieskim różowy. W szkole nie ma zbytnio czasu na podkreślanie ,tematów ,czy podpunktów notatki ,zazwyczaj robię to w domu ,jednak kiedy piszę niebieskim długopisem wydaje mi się nudny ,taki zwykły i niebieski ,a teraz jest dziewczęco różowy ,a pisze na niebiesko ,to bardzo mi się podoba ! 


 OŁÓWKI AUTOMATYCZNE 0,7 | HURTOWNIA | CZARNY 7.50 ZŁ | RÓŻOWY 3.40 ZŁ

 
KLEJ , GUMKI , TEMPERÓWKA | HURTOWNIA | CENA - klej - 1.20 ZŁ ,gumki - 1,80 ZŁ 2,60 ZŁ , temp.- 8.20

NOŻYCZKI | TESCO | 2.40 ZŁ 

 Gumki ,to u mnie MUST HAVE ,jeżeli piszę ołówkami ,lub rysuję kredkami. Moja mama posiada szkołę językową więc musiała mieć bardzo dobrą gumkę ,i znalazła właśnie te gumki ,poleciła mi je ,ja stwierdziłam ,że są dla mnie idealne. Zmazują wszystko ,tak ,że nie ma śladu ! 


 KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE ,TAŚMY KOLOROWE | PEPCO | kart. ok.5.99 , taśmy - ok 2.50

Takie karteczki są dla mnie idealne ,gdyż kolory zawsze przywiązują uwagę ,więc zawsze na mojej tablicy korkowej zauważę ,że na np. za 3 dni mam sprawdzian ,lub muszę oddać jaką pracę.  Małe karteczki są idealne do zaznaczania w zeszycie kartek na których jest zadanie domowe ,kiedy wyjmę zeszyt od razu zaciekawi mnie taka karteczka więc i tam zajrzę ! :) 

" Kolorowe taśmy ,są idealne do ozdobienia zeszytów jak i okładek ,do nich. Takie taśmy kupiłam również specjalnie do mnie do pokoju ,gdyż na tablicy korkowej wyglądają obłędnie ! " Tak właśnie tak chciałabym powiedzieć ,jednak kiedy rozwinęłam taśmy ,okazało się ,że są przezroczyste ! Więc jest to totalny bubel. Teraz mam po prostu zapas taśm...




 KREDKI BAMBINO 10 KOLORÓW | HURTOWNIA | 11,50 ZŁ

 W tym roku stwierdziłam ,że nie będę kupować nowych mazaków ,czy zakreślaczy bo mam tego bardzo dużo ,a i tak podkreślam wszystko w domu ,dlatego do szkoły będę brała ,w osobnym piórniku kredki bambino które uwielbiam !

 PLECACZEK VINTAGE | SINSAY | OK. 69.99 ZŁ 

Plecaczek jest bardzo pojemny ma 3 kieszonki w środku ,a na zewnątrz 2. 


Moje piórniki zamawiałam na internecie. Niestety nie zostały mi jeszcze dostarczone ,ale jeżeli ciekawi was jak one wyglądają ,zajrzyjcie w linki które podane są poniżej :) 

PIÓRNIK 1 (Wzór kwiaty ,na turkusowym tle)
PIÓRNIK 2

42 komentarze:

  1. heh ja jeszcze żyję wakacjami i nie mogę się zmobilizować do zakupów szkolnych. Przeraża mnie sama myśl o szkole :P
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog
    http://aliceee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny plecak
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy kupiłaś :)
    Plecak <3
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Mi również plecak podoba się najbardziej ! :D

      Usuń
  5. ten polecak jest swient, szkoda ze juz do szkoly nei chodze bo na pewno bym go kupila ;p
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki plecak jest idealny ,nawet na podróż Na pewno jeszcze są w SinSay ,więc jeżeli chcesz to szybko biegnij do sklepu :D

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się plecak, chociaż ja preferuję torebki :D
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jest bardzo udany :) Oby tak dalej ♥♥♣♣

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w linki znajdujące się pod zdjęciami oraz w baner sheinside?
    Z góry za wszystko dziękuję!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ładny plecak ;)
    Obserwujemy?
    http://thissmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,mi też BARDZO się podoba :D
      Jasne ,że tak ,ja już czekam na Ciebie :)

      Usuń
  9. Fajny ten plecak :)
    może wzajemna obserwacja?
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję + jasne ,ja już obserwuję :)

      Usuń
  10. Cudowny plecak! ♥
    Fajny pomysł na post ;)

    Pytałaś o wspólna obserwacje, ja już i liczę na uczciwy rewanż ;*
    Jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja również już obserwuję ,Twojego bloga :)

      Usuń
  11. Hej, chciałabym Cie poinformować ,że wygrałaś u mnie konkurs. Gratuluję. Tyko gdybyś mogła mi podać swoj adres e-mail bym mogła Ci zadać parę pytań do posta o Twoim blogu i Tobie, :-) Czekam na informacje u mnie na blogu w komentarzu :-)

    Pozdrawiam ciepło, Ada :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku ,jak się cieszę ! Dziękuję !
      Już napisałam mój e-mail w komentarzu na Twoim blogu :)

      Usuń
    2. Wysłałam Ci już e-maila :-) Czekam na informację zwrotną.
      Pozdrawiam, Ada :-*

      Usuń
  12. śliczne rzeczy i cudowny plecak :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jasne ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  13. Ale urocze zeszyty ! :)
    Obserwuję. Było by mi bardzo miło gdybyś pod moim nowym postem szczerze kliknęła w linki. Wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się obserwacją i komentarzami. Jeżeli klikniesz napisz o tym w komentarzu, z góry dziękuję :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kupić ten plecak, ale już go nie było ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny plecak!;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :) Jasne ,że tak ja już obserwuję twojego bloga :)

      Usuń
  16. ale urocze zeszyty :)

    obserwujemy? jeśli możesz odp. u mnie http://minthairr.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jasne ,ja już obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  17. Kocham serie 'Back to School' ♥ Uwielbiam te kolorowe karteczki, na których można zapisać przypomnienia itd. :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje? Bardzo podoba mi się twój blog <3
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny plecak ! :*
    obserwujemy ? jeżeli tak to odpisz u mnie http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super! szkoda zeja do szkoly juz nie chodze :)
    http://villemo20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam lubię szkołę :)
    Może wspolna obserwacja? byłoby milo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super post!

    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy, więc słowa otuchy wiele dla nas znaczą x http://baaambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubie tą serie postów. Twój plecak jest cudny *.* ogólnie wszystkie rzeczy są świetne, kolorowe i urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz śliczny wygląd bloga, miło się czyta twoje posty! Bardzo mi się podoba twój plecaczek (ja sama mam podobny). Ogółem: Będę wchodzić częściej! MERYANDMANGO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa :)

      Usuń