sobota, 23 sierpnia 2014

MY PASSION

Hej Kochani !

W moim pierwszym poście ,jedna z czytelniczek poprosiła mnie o napisanie notki ,o mojej pasji ,czyli o teatrze. Stwierdziłam ,że to bardzo dobry pomysł ,dlatego też go piszę :) 


Moja pasja ? Wiele osób nie potrafi na takie pytanie odpowiedzieć ,być może dlatego ,że jeszcze nie znaleźli swojej drogi ,ale każdy z czasem ma coś przy czym się relaksuje i sprawia mu przyjemność takowa czynność. Ja od małego dziecka miałam mnóstwo hobby ,już gdy miałam 3 latka bawiłam się ,że jestem pracownicą banku ,miałam mnóstwo pomysłów na to co w przyszłości będę robić. Pasja ,to nic innego jak praca ,czy coś co wykonujemy. Dlatego też napomknęłam o zabawie jaką kochałam w wieku 3 lat :)
Teraz w wieku 13 lat chciałabym zostać prawnikiem ,lub aktorką ,i właśnie o tym dzisiaj będzie mowa ,czyli AKTORSTWO.


Na zajęcia teatralne uczęszczam od roku ,co prawda nie jest to duży okres czasu ale dla mnie wystarczający by stwierdzić czy jest to coś co kocham. 
Uczęszczałam na zajęcia do teatru w moim mieście jednak zaprzestałam chodzenie tam gdyż nauczyciele (aktorzy) traktowali nas zbyt poważnie ,tak jak prawdziwych aktorów ,bardzo mi to nie pasowało ,gdyż ja tam miałam spędzać miły czas i spełniać swoją pasję ,ale nie udało się. No cóż ,od nowego roku planuję chodzić także na zajęcia teatralne ale do domu kultury gdyż tam także odbywają się takie zajęcia :) 
Nie jestem jeszcze doświadczoną aktorką ,jestem bardziej amatorką. Na scenie i przed kamerą czuje się w swoim żywiole.

Kilka słów ,o aktorstwie.
Aktorstwo daje coś, czego nie oferuje żaden inny zawód: możliwość przeżywania emocji, które w innym wypadku nie byłyby ci dostępne. Ale też wiele wymaga. Aktor nigdy nie wykroczy poza siebie. Tadeusz Łomnicki, który przylepiał sobie różne nosy, zakładał peruki, wrzeszczał, pluł i wyciągał flaki na wierzch, pozostawał cały czas sobą. Aktor interesować się światem, w którym żyje, może nawet być inteligentny, jeśli mu to nie przeszkadza grać. Ale powinien też szanować siebie, swoją profesję i nie upokarzać sztuki aktorskiej. Aktor powinien grać dobrze. Wybitnie? To zdarza się bardzo rzadko, na pewno on sam jako człowiek musi mieć osobowość, która przyciąga uwagę.

Zainspirowane ,Wikicytaty

Mam nadzieję ,że spodobały wam się moje refleksje na temat aktorstwa ,i że być może osoby które jeszcze nie mają pasji znajdą właśnie w aktorstwie :)

PS. Przypominam o moim FANPAGE'U ,oraz INSTAGRAMIE 

18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że napisałaś ten post. :) Czyli aktorstwo, ambitnie. :D Kiedyś też o tym myślałam, gdyż ogółem interesuję się trochę światem filmu. Początki tej profesji mogą być trudne, ale od czegoś w końcu trzeba zacząć. Dobrze, iż już teraz wiesz, co chciałabyś w przyszłości robić. Dzięki temu możesz wybrać odpowiednie szkoły, profile, a potem np. studia. W taki właśnie sposób można spełnić marzenia. No i zajęcia w teatrze na pewno Ci w tym pomogą. Kto wie, może podczas jednego ze spektakli zauważy Cię ktoś wpływowy. Zresztą historie życia różnych aktorów pokazują, że nie zawsze wszystko musiało być pewne od początku do końca. Jednak rozwijają teraz swoje kariery i po prostu poświęcają się temu, co kochają. To z pewnością daje wielką satysfakcję. :) Życzę, aby udało Ci się osiągnąć swój cel, zostać prawdziwą aktorką! :D
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak mądre i miłe słowa :)

      Usuń
  2. Super zajęcie! Życzę Ci abyś spełniła się w tym co robisz i dąż do sukcesu nie przejmując się zbędnymi opiniami innych pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałabym chęć się wybrać na takie zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ,interesujesz się teatrem ,czy aktorstwem zapisz się na takie zajęcia ,dobrze jest rozwijać swoją pasję :)

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu:)
    http://lexaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo ! Już zajrzałam na boga ,niedługo dodam wpis :)

      Usuń
  5. hej tez jestem z lubuskiego , z jakiego miasta jestes ? może wzajemna obserwacja ? xD http://www.vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzów ,a Ty ? :) Jasne ja już obserwuję :)

      Usuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA :). Więcej informacji u mnie na blogu.
    meryllu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo ! Już zajrzałam na boga ,niedługo dodam wpis :)

      Usuń
  7. super blog ! obserwuje i myślę że też zaobserwujesz ;))
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,bardzo :) Na pewno zajrzę na twojego bloga :)

      Usuń
  8. fajna pasja :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś tez miałam pasję teatralną ale niestety moja słaba pamięć mi na to nie pozwoliła :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktorstwo to fajna sprawa, trzeba sie urodzic z tym "czyms" :) Powodzenia w dazeniu do zostania slawna aktorka :P
    Pozdrawiam :D
    http://uzaleznieni-od-wszystkiego.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń