piątek, 22 sierpnia 2014

IT'S ALL ABOUT ME

Cześć :) 
Mam na imię Malwina ,a na drugie Julia. Mam 13 lat. Uwielbiam śledzić najnowsze trendy i znaleźć wśród nich coś dla siebie. Interesuję się teatrem i chodziłam także do teatru w moim mieście ,gdzie ćwiczyłam moją pasję ,ze względu na nową szkołę i dużo nauki zaprzestałam ,jednak nadal kontynuuję swoje teatralne umiejętności w szkolnym studiu teatralnym . Pasjonuje mnie jazda konno. Kocham muzykę m.in. grę na gitarze i pianinie ,pasję tę wszczepił we mnie mój dziadek. Mój blog będzie dotyczył tematyki Lifestyle ,czyli po prostu będzie o mnie o moim życiu i przemyśleniach ,jak i o moich pomysłach na outfit ,moich ulubionych kosmetykach i dodatkach ,znajdziesz tu także wiele recenzji które z pewnością przydadzą się w wyborze np. kremu :) 


xoxo ,Malwina 

26 komentarzy:

  1. życzę Ci powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,za miłe słowa :) Z pewnością zajrzę jeszcze dzisiaj na Twojego bloga :)

      Usuń
  2. nowy start to lepszy początek, życzę ci powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ten blog Obserwuję :* http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo dziękuję ,zajrzę zaraz do Ciebie <3

      Usuń
  4. powodzenia ;) Obserwuje
    http://befree2159.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,ja również obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  5. Też mam na imię malwina
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro prowadzisz nowego bloga, to życzę Ci wytrwałości w prowadzeniu go oraz jak najwięcej wiernych czytelników. :) Interesujesz się teatrem? Podoba mi się to. Chciałabym kiedyś poczytać taki post o tejże pasji, z pewnością by mnie to zainteresowało. Chciałabyś zostać może aktorką? Bo jak wiadomo w teatrze jest także wiele innych funkcji, mnie najbardziej ciekawi reżyseria. ;D Ładne zdjęcie dodałaś. Dodaję Twój blog do obserwowanych.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,Ci bardzo za tak miłe słowa . :) Jeżeli chciałabyś taki post ,to bardzo chętnie takiego właśnie zrobię ,możesz już niedługo takowego postu się spodziewać. Mnie jednak najbardziej ciągnie do aktorstwa ,chciałabym w przyszłości zostać aktorką ,lub prawnikiem :) Dziękuję ,mi też ,to zdjęcie bardzo się podoba :D

      Usuń
  7. Lubię takie blogi, chętnie zaobserwuję :) Życzę powodzenia i zapraszam do mnie http://www.fashionismaio15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,bardzo za obserwację ,ja zaraz również do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny 1 post.:)
    Życzę Ci powodzenia w blogowaniu. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Odpowiedź u mnie.
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa + już napisałam Ci odpowiedź :)

      Usuń
    2. Ja również Ciebie obserwuję :*

      Usuń
  9. Powodzenia w blogowaniu :D
    Obserwuje i pozdrawia Madda
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo + Ja również obserwuję :)

      Usuń
  10. Życzę powodzenia, rozwijaj swoje pasję dalej :) Obserwuję :)
    Zapraszam do obserwowania : http://fashionbymall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Obserwuję Twojego bloga ;*

      Usuń
  11. Super post! :D Miło ci epoznaćno i jak najwiecej czytelników :D
    Ja uwielbiam teatr nawet jestem w jednym z kółek akurat musicalowym
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Super ,że uczęszczasz na takie zajęcia :) Występujesz ,czy bardziej śpiewasz ,tańczysz ?

      Usuń