niedziela, 12 kwietnia 2015

♥ Easter in Holland #1 ♥

Hejka kochani !♥

Jak spędziliście święta ? Wyjazd, czy tradycyjnie w domku ? :) Ja z moją rodziną od ok.4 ostatnich lat wyjeżdżamy nad morze do Kołobrzegu, lub Ustronia Morskiego, które leżą bardzo blisko siebie. Spędzamy tam święta wielkanocne naprawdę świetnie ! W tym roku wyjeżdżamy wszyscy do Holandii, gdzie mieszka mój najukochańszy wujek i tata chrzestny. Mieszka bardzo blisko Amsterdamu, gdzie planujemy zwiedzić wiele ciekawych miejsc. Moja rodzina wiele razy wyjeżdżała do tego kraju a w końcu wujek tam zamieszkał. Tak troszkę opowiedziałam wam o mojej rodzinie co pewnie mogło was zanudzić, ale teraz bez dalszego przedłużania zapraszam was na moją relację/recenzję z tego wyjazdu :)


Środa, blady świt i my !

Właśnie w środę wyjechaliśmy droga była dosyć wyczerpująca, jednak krajobraz który zmieniał się z każdym przebytym kilometrem był inny i coraz bardziej oryginalny, przepiękny. Już wtedy wiedziałam ,że kiedy zobaczę pierwsze miasteczko w Holandii będzie ono tak samo a nawet jeszcze bardziej ładniejsze. Jechaliśmy dosyć nietypową drogą gdyż była to droga przez morze! Która była wprost cudowna, widok był po obu stronach!♥ Wyglądała o wiele lepiej na żywo niż na zdjęciu jednak tak mniej więcej trasa się prezentowała. :)



Nasza droga prowadziła do wsi Wervershof, której za żadne skarby wsią bym nie nazwała! Dlaczego? Odpowiedź jest prosta -
Domy które u przeciętnych Polaków wydawałyby się willami. Podczas kiedy wjechaliśmy do Nederlandu wszystko wydawało mi się jak w pudełeczku, idealnie poukładane i czyste. Można powiedzieć, że Holenderskie miasta wyglądają tak jak poukładane klocki lego. Nawet trawa była idealna, co brzmi bardzo humorystycznie ale tak właśnie było. Duża ilość sklepów zmyliła mnie, gdyż na wjeździe od początku wiedziałam ,że to miasteczko, nie wieś, nie miasto! 


Trochę więcej o domach, które się znajdują w Holandii.

Domy w Holandii są bardzo podobne do tych, które są w różnych wsiach Anglii, jednakże nie takie same. Już na wjeździe da się zauważyć, że wszystko jest symetryczne, a okna praktycznie odsłonięte, ukazując wnętrze domu i codzienne życie właścicieli. Podobno legenda mówi, że w dawnych czasach w Holandii było wiele zdrad i kłótni sąsiedzkich dlatego król zarządził odsłonięcie okien, aby unikać podejrzeń od innych. 






Po przyjeździe od razu zauważyłam, że dzień o godzinę jest dłuższy co prawa między Holandią, a Polską nie ma różnicy czasu, a jednak fakt, że Nederland jest bliżej zachodu sprawia ,że zachód słońca jest u nich później. :)


Uważam ,że opowiadania o tym jak przesympatycznie przywitała mnie moja rodzina by Was zanudziły więc Dzień 1 dobiega końca a w następnym wpisie, który ukaże się już jutro opiszę wam resztę moich dni :)
Podzieliłam wpisy z Holandii na 3 serie i trzecia seria to będzie haul z Holenderskich sklepów, który być może zainspiruje was do kupna podobnych rzeczy w Polsce, a może i do wykonania DIY ! :) 




24 komentarze:

  1. Jeejku jak tam ślicznie i te domy jak w filmie . Ja to w domi spędziłam święta :( tylko zazdrościć
    http://karolaaa-world.blogspot.com/2015/04/postanowienie-z-blogiem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :)
      W domu tez świetnie spędzić święta bo tradycyjnie ze wszystkimi :) Pamiętaj, że najważniejsze jest pozytywne nastawienie :)
      Malwina xx

      Usuń
  2. Holandia jest super a zwłaszcza pasące się tam owieczki pachnące tulipany :D Czekam na opis kolejnych dni :D Pozdrawiam A to mój blog : Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! ♥ Już jutro wpis :)
      Malwina xx

      Usuń
  3. Tam jest tak ślicznie :) Czekam na kolejny post! Ogólnie to przejrzałam jeszcze parę innych postów i masz bardzo fajnego bloga :P Obserwuję ;3 Zapraszam też do mnie może akurat Cię zaciekawi ;) http://suzie-blog1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło dziękuję :) Malwina xx

      Usuń
  4. Ahhh Holandia zawsze kojarzyła mi się z czymś co naprawde polubilabym. Przepiękne miejsce!:) Ja Wielkanoc spędziłam w Norwegii (mieskzam tu..:))

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Norwegia to też cudowny kraj ! :) Malwina xx

      Usuń
  5. Sliczne zdjecia, ja również byłam jakiś czas temu w Holandii, nie mogę się doczekać dalszych postów z Holandii
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja święta spędziłam w domu, a zaraz po nich dopadła mnie choroba :(

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bidulka :( Ale święta w domu to też super sprawa zawsze są takie same i czasami można się poczuć jak małe dziecko które idzie do kościółka z koszyczkiem :D Malwina xx

      Usuń
  7. Świetny blog i oczywiście bardzo ładne zdjęcia. Zapraszam do siebie :) http://natalkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i prześliczne zdjęcia! Ja święta spędziłam w domu :)
    Śliczny design :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę tam ! chcę tam !
    Zapraszam do mnie
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja święta spędzałam tradycyjnie w domku.
    Piękna miejscowość! Wnioskuję, że wyjazd musiał być udany :3
    A te domy świetnie się prezentują!
    Pozdrawiam ♥

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że miło spędziłaś czas. Czekam na kolejny post.
    ♡ Zapraszam|heykmwtw♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! Zdjęcia i treść również!

    OdpowiedzUsuń