czwartek, 16 kwietnia 2015

Easter in Holland #2

♥Primark i zwiedzanie♥

Hejka kochani ! :)

Nie przedłużając dalej tego wpisu zapraszam was do zwiedzania Holandii z Malwiną , jeżeli chciałabyś/chciałbyś dowiedzieć się co dlaczego i jak ten wpis powstaje TUTAJ jest odpowiedź :) 



Holenderska szkoła
Już na następny dzień z samego rana rozpoczęliśmy aktywnie dzień :) Mój młodszy kuzyn musiał iść ostatni raz do szkoły (dzieci uczęszczają do szkoły w Holandii od 4 roku życia) , więc zobaczyłam jak to jest chodzić do zagranicznej szkoły. Byłam bardzo mile zaskoczona, gdyż myślałam ,że będę czekać nawet nie zobaczę klasy, a tutaj niespodzianka ,gdyż pani nauczycielka sama nas wszystkich zaprosiłam i poprosiła mojego kuzyna o przedstawienie nas, a następnie pokazał mi gdzie siedzi jego szafeczkę, rysunki które wisiały w klasie i przedstawił swoim najlepszym kolegom. System jest bardzo podobny do amerykańskiego. Jest godzinna przerwa na lunch a zajęcia zaczynają się od 8:30 do 15.
Holendrzy są bardzo pozytywnie nastawionymi osobami. I właśnie za ich humor zakochałam się w Holandii :)


Shopping i przemyślenia 

Moja ciocia w pierwszym dniu opowiadała mi o świetnych sklepach więc postanowiliśmy je odwiedzić. Pierwszy nosi nazwę Action i kupiłam tam milion drobiazgów do pokoju które pokaże wam w Haul'u :) Potem musiałyśmy wybrać się doc jakiegoś sklepu spożywczego gdzie po prostu musiałam pojechać, gdyż uwielbiam ten moment kiedy jest się w innym kraju i można usłyszeć inny język, tym bardziej w wielu krajach zagranicznych każdy posługuje się dwoma językami a czasami nawet trzema - czyli angielski i niemiecki. 




Więc wiedziałam, że mogę porozumieć się z innymi poprzez język angielski co było cudowne, gdyż wiadomo jeżeli do nas do Polski do głupiego Mc'donalda przyszedł by jakiś obcokrajowiec to z nikim by się nie porozumiał bo zwyczajnie u nas o jeżyk nie dbają i dla przeciętnych polaków znajomość wielu języków nie stanowi wielkiej roli.





Potem powrót do domu i wszystkie inne sprawunki domowe i zaraz po obiedzie pojechaliśmy do pracy mojego wujka, gdzie jest menadżerem. Jego firma jest bardzo duża i zdecydowanie znana dla dorosłych ludzi którzy jeżdżą tam pracować i dla Holendrów. Firma jest ogromna (hektary) wujek dokładnie nas oprowadził po pracy jak i do tych miejsc gdzie pracują maszyny co wydawało mi się tylko dostępne dla telewizji, gdzie pokazują jak robione są różne rzeczy. A tutaj niektóre zdjęcia z tej wycieczki. :)




Zdjęcie ciut nie udane ale świetny był ten sztuczny kwiat więc.. :D



Primark

Na następny dzień wybraliśmy się do Zaandamu, gdzie jest uliczka która jest traktowana za galerię handlową, przynajmniej ja tak uważam, gdyż jest ok 3 poziomowy podziemny parking a na uliczce mnóstwo sklepów, drogerii i budek z jedzeniem. Oczywiście wybrałam się do cudownego sklepu Primark. Weszłam i wiedziałam ,że to mój świat gdyż nie był ten sklep jak każdy inny u nas w galerii np. h&m, był ogromny mnóstwo ludzi a przede wszystkim cudowne działy z ubraniami. :) Spędziliśmy na tej uliczce ok.4 godziny a przy okazji kiedy jechaliśmy w dwie strony podziwiałam piękne krajobrazy i poukładaną jak klocki lego Holandię :D 



Amsterdam

Amsterdam to kolejne miejsce gdzie pojechaliśmy na wycieczkę, gdzie było mnóstwo narodu! 




Zakaz kopiowania i rozpowszechniania zdjęć i treści z mojego bloga malwina-julia.blogspot.com

Zakaz kopiowania i rozpowszechniania zdjęć i treści z mojego bloga malwina-julia.blogspot.com
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania zdjęć i treści z mojego bloga malwina-julia.blogspot.com


Szczerze mówiąc były świetne atrakcje ale.. no właśnie jest to ale. Jak dla mnie to miasto gdzie jest wszystko co najgorsze. Dlaczego ? Narkotyki, papierosy, pewne ulice i bród. Jednak są też zalety jak np. Madame Tussaud, czyli miejsce gdzie są figury woskowe i miejsce w którym byłam po raz pierwszy ale i spędziłam świetne i niezapomniane chwile. Sławne osoby i każda drobnostka była dokończona nawet rzęsy, zęby wszystko nawet najmniejsza żyłka na ręce. Porobiłam sobie mnóstwo zdjęć a tutaj niektóre z nich. :) 






W Amserdamie też plus, bo poznałam nową kulturę, której nie mogę oceniać bo dla ludzi którzy tam mieszkają jest to normalne i skoro tam żyją nie sprawia im to kłopotu. 



Frytki z majonezem dosyć kaloryczna rzecz ale jaka dobra. Z początku myślałam - Co? Frytki i majonez fuu. A tutaj każdy te frytki je. No to czemu nie, faktycznie bardzo pyszne i praktycznie wszędzie! 





Wujek pokazał nam również inne miasta w Holandii m.in. Horn, Medemblik i inne :)
Tutaj zdjęcia, które większość była robiona wieczorem i ich jakość nie jest zbyt dobra jednak mam nadzieję, że i tak Wam się spodobają i coś na nich zobaczycie :) 






Morze 

Pojechaliśmy także nad Morze Północne gdzie było mnóstwo piesków co mnie zdziwiło, gdyż u nas kiedy zwykły pies wychodzi na zwykłe podwórko za przeproszeniem starsze pańcie, które nie mają co robić wyglądają przez okno i tylko patrzą czy ktoś założył psu kaganiec, czy może ma woreczek. Tutaj na odwrót pies jest traktowany tak jak człowiek idzie niech idzie nie zwraca się na niego uwagi,a co najlepsze przy zwykłej (dla mnie niezwykłej) kawiarni są dwie miseczki aby pies się napił.
 I teraz pytanie dla osób które mają psa czy to nie byłoby wspaniałe kiedy idziemy z koleżanką na kawę a szkoda jest nam zostawić psa samego w domu szczególnie kiedy jest lato, wiosna zabrać psiaka ze sobą ? By miał gdzie się napoić i dostawać komplementy od psiarzy ? 


Ok, a teraz dalej o morzu było piękne a poniżej zdjęcia i panoramy z tego wyjazdu. :) 












Więc co by dalej przedłużać to na tyle pobyt był świetny i jeżeli moja rodzina to czyta jeszcze raz Wam dziękuję za tak cudowne wyjścia i całe odwiedziny jakie u Was spędziliśmy ♥!



Post jest bardzo długi i zrozumiem jeżeli całego nie przeczytacie,ale przed napisaniem komentarza "świetny wpis super zdjęcia" zobacz - są napisane tytuły takie jak holenderska szkoła więc co was ciekawi przeczytajcie i napiszcie swoją reakcję w komentarzu :) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i większość z Was, których tam nie było zaciekawił :) 





33 komentarze:

  1. Ile pięknych zdjęc! Również posiadam takie... drewniane buty? :D haha
    Mój pies to by nie mógł chodzić sam po podwórku, jest agresywny w stosunku do innych 'kolegów' więc sobie tego nie wyobrażam...
    Obserwuję :)

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szkoda, pieska :( Ale sam fakt, że psy są tolerowane mnie zaskoczył :)
      Malwina xx

      Usuń
  2. Jak tam pięknie! ♥
    Cudowne zdjęcia, widzę, że miło spędziłaś czas :D

    Poklikasz w linki w nowym poście?
    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to prawda czas spędziłam bardzo miło :)
      Malwina xx

      Usuń
  3. Uliczki handlowe , to coś co lubię :D Bardzo ciekawy post ;) Obs i licze na rewanz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam gust mamy :D Hej siostro :D Dziękuję bardzo :)
      Malwina xx

      Usuń
  4. ale ładnie tam :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać :)
    www.similarose.blogspot.com/klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Holandia to cudowny kraj ! :)
      Malwina xx

      Usuń
  5. Ale sliczne zdjecia, fajnie że miałaś taką okazję zwiedzić trochę holandii
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo z tego powodu się cieszę :)
      Malwina xx

      Usuń
  6. Holandia <3 Byłam ale tylko w części :) Zakochałam się w niej i często do niej wracam :)
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak jak ty zakochałam się i będę często wracać już zapisałam sobie w kalendarzu :D
      Malwina xx

      Usuń
  7. Ale Ci zazdroszczę <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie życzę aby i w Twoim życiu zaistniał też taki fajny wyjazd który będziesz tak miło wspominała jak ja :D :)
      Malwina xx

      Usuń
  8. super blog i post ;)

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki :) na prawdę zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Malwinka, koleżanko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę wyjazdu do Holandii! dużo się dowiedziałam dzięki tej notce i piękne zdjęcia:))
    zapraszam do siebie, liczę na kom, a jak Ci się spodoba mój blog to miło mi będzie jak zaobserwujesz, dopiero zaczynam :) http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Z pewnością do ciebie zajrzę :)
      Malwina xx

      Usuń
  12. Muszę się kiedys wybrać do Holandii :) dużo tam ciekawych rzeczy widzę ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na wakacje :D Malwina :)

      Usuń
  13. Super ♥ Już nie mogę się doczekać Haul'u .. wiem że kupiłaś cudne rzeczy ^^
    sweet-dreams-liv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haul niestety za tydzień ze względu na masę nauki :/ Malwina xx

      Usuń
  14. Tylko pozazdrościć.. ♥
    http://cut-from-the-fate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing photos
    kiss
    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/05/lips-how-to-get-one-perfect-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tam w tej Holandii świetne zdjęcia. :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie zainteresowały mnie twoje posty i już wiem, że będę często tu wpadać! ;) Życzę dalszego rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog!! zapraszam do mnie!! :*

    OdpowiedzUsuń