piątek, 22 maja 2015

TIME ORGANIZATION


Hejka kochani ! ♥ 

Znowu przerwa ? Znowu przeprosiny ? Znowu szkoła ? Ponownie tak, tak i tak. Za pewne wiele z was wie o tym jak trudno pogodzić własne hobby ze szkołą i obowiązkami. Post z tym jak bardzo mi przykro i z tym jak bardzo was przepraszam byłby denny i bez sensu. Dzisiaj przychodzę do was z pomysłami jak organizować swój własny czas co ostatnio było mi bardzo potrzebne w końcu napisałam ten wpis więc chyba pogodziłam wszystkie obowiązki z przyjemnościami ? 


1. Rozplanuj sobie wszystko Tablica korkowa ,czy magnetyczna jest świetnym wyjściem dla osób które maja dużo planów ,czy w szkole sprawdzianów ,zaliczeń czy zadań domowych których nie są w stanie zapamiętać 


2. Kalendarz na biurku ! Dzięki kalendarzowi możemy zapamiętać kiedy o której godzinie i gdzie mamy spotkanie z przyjaciółmi czy kiedy mamy sprawdzian. Możemy wybrać sobie kalendarz biurkowy ale tez w postaci zeszytu. 


3. Prace domowe ! Za każdym razem kiedy wracam ze szkoły staram się nie wypaść z rutyny szkolnej i kiedy odpocznę i zjem obiadek odrabiam lekcje i planuje wszystko na następny dzień. 


4. Sen starajmy się spać przynajmniej 8 godzin aby w szkole nie zaślinić książek i zeszytów! Przed spaniem uwielbiam czytać książkę, ty też ? :)


5. Porządek w pokoju ! Ważne abyśmy my się dobrze czuli w naszym pokoju i abyśmy mieli tam dobra atmosferę. Kiedy posprzątamy w pokoju od razu nasz humor się poprawia. Zapach w pokoju jest przyjemniejszy i miłej spędza nam się tam czas. 


6. Czas dla nas samych ! Na koniec dnia albo już po odrobieniu lekcji wolny czas możemy poświecić dla siebie na relaks, pomalowanie paznokci, spotkanie się z przyjaciółmi, czy zajęcie się swoim największym hobby - blogiem ! :) To na tyle mam nadzieje ze niektórym z was pomogłam i wasze dni w szkole będą bardziej zorganizowane a i wolny czas spędzicie przyjemniej :) 


To na tyle mam nadzieję, że niektórym z Was pomogłam i wasze dni w szkole będą bardziej zorganizowane a i wolny czas spędzicie przyjemniej :)

54 komentarze:

  1. Oj gdybym robiła te wszystkie punkty życie byłoby piękne, ale znam siebie i wiem, że zawsze mam za dużo do nauki i nie sypiam po nocach, a pokoju pewnie nigdy nie posprzątam.
    Tak czy siak fajny pomysł na post :)
    http://zyciee-wsrod-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem idealna i wiem że wszystko ze sobą połączyć to wielki trud, jednak trzymam kciuki aby udało się tobie połączyć te wszystkie czynności :)
      Malwina xx

      Usuń
  2. Zdecydowanie ciekawe i przydatne rady. W sumie umieć zorganizować swój czas wolny to duże wyzwanie ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zgadzam się z tobą to duże wyzwanie dlatego myślę że wam pomogłam :)
      Malwina :)

      Usuń
  3. Z moją organizacją to różnie bywa, ale kalendarz na biurku to podstawa! :)
    Uwielbiam czytać przed snem, to dobry czas na zrelaksowanie się.
    Pozdrawiam ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie książka to fajna odskocznia od rzeczywistości :)
      Pozdrawiam ♥ Malwina :)

      Usuń
  4. ja mam wszystko zapisane w kalendarzyku, tak jest o wieele łatwiej! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/05/cyclist.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;)
      Pozdrawiam :) Malwina xx

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł na notkę, ja też zapisuję wszystko w kalendarzyku, tablica korkowa też jest, książki czytać przed snem również uwielbiam. :) A co do spania... Kilka słów o snach akurat dziś pojawiło się na naszym blogu, zapraszamy również :)

    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/2015/05/20-sny-o-snach-sow-kilka-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  6. Świetny post, ja jestem słabo zorganizowana przez co często brakuje mi czasu:)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie dlatego napisałam ten wpis dla takich osób jak ty :) Mam nadzieję że chociaż troszkę cię zainspirowałam do wypróbowania moich pomysłów :)
      Pozdrawiam, Malwina xx

      Usuń
  7. pomocny post :D ja na pewno nie dałabym rady z wszystkimi punktaki XD

    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja jednak trzymam za ciebie kciuki aby udało ci się pogodzić wszystkie swoje obowiązki :) Ja też nie jestem idealna i cały czas staram się połączyć w spójną całość moje czynności życiowe :D
      Pozdrawiam, Malwina xx

      Usuń
  8. Świetna organizacja, uwielbiam takie posty na blogach, rób takich więcej :) Na pewno skorzystam z rad ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe słowa :) <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  9. Świetna organizacja! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Oczywiście że kliknę :)
      Pozdrawiam, Malwina xx

      Usuń
  10. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you <3 Yes, I follow your blog:)
      Malwina xx

      Usuń
  11. Ciekawy pomysł na organizację ;D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że naprawdę warto wszystko sobie rozplanować i mieć porządek we wszystkim :)
    P.S Masz bardzo ładny desing bloga i ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mamy podobne spostrzeżenia :)
      Malwina xx

      Usuń
  13. masz bardzo ciekawy styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatny wpis. Na pewno z niego skorzystam :)
    Od razu chciała bym cię zaprosić na mojego bloga http://mleeeczyk99.blogspot.com/ wystarczy, że zaobserwujesz go a resztą zajmę się ja. Chodzi o grupkę blogerów z którymi chciała bym organizować różne akcje, konkursy i inne. Wybiorę z obserwatorów 5 członków mojej grupy. Zachęcam do wzięcia udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Z pewnością zajrzę na Twojego bloga :)
      Malwina xx

      Usuń
  15. Bardzo fajne pomysły, na pewno zainwestuje w tablice korkową :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Pozdrawiam, Malwina xx

      Usuń
  16. Nigdy nie planowałam w ten sposób swojego dnia.Chyba muszę w końcu zacząć bo grafik jest dość napięty;p obserwuję :)
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Trzymam kciuki ;)

      Usuń
  17. Jeszcze nie planowalam w ten sposob , Swietna Organizacja

    ✿Karolaaa-world- Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Malwina xx

      Usuń
  18. Bardzo mega pozytywny blog
    Lubię takie , miło się do nich wraca <3
    Pisz więcej takich notatek !!
    Zapraszam do mnie :*
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Jeśli się zdecydujesz , zapraszam :)
    (Na obserwację odpowiadam max 24 h )
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym była może jeszcze w liceum to chętnie wsadziłabym twoje punkty do mojego życia, ale gdy idzie się na studia już nie jest tak poukładanie i kolorowo. Sesja to coś potwornego... ale organizacja wtedy jest bardzo ważna, szczególnie jaki egzamin i kiedy ! :)

    www.madame-violet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Faktycznie studia to moment wkraczania w prawdziwe życie dorosłych, jednak trzymam kciuki i jestem z Tobą duchem aby wszystko było poukładane i kolorowe :D
      Malwina xx

      Usuń
  20. Swietny post i swietne robisz fotki. :))

    Nowy post, moze skomentujesz? Pozdrawiam cieplutko ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Z pewnością zajrzę na Twojego bloga ;) Malwina xx

      Usuń
  21. To wszystko jest do zrobienia, ale mój problem jest taki, że zawsze przekładam na następny dzień :/

    Obserwacja za obserwacje? :)
    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda Ci się wszystko uporządkować :)
      Malwina xx

      Usuń
  22. Na szczęście jestem dosyć dobrze zorganizowaną osobą haha :D

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi super ! :) Z pewnością do ciebie zajrzę ;)
      Malwina xx

      Usuń
  23. z tym porządkiem w pokoju troszkę gorzej ;) ale bez kalendarza to nie potrafiłabym żyć. Wszystko by mi z głowy wyleciało ;)

    http://messbyus.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki aby ci się udało z porządkami :D Malwina xx

      Usuń
  24. Ja potrzebuję mieć porządek w pokoju, bo bez tego niestety nie potrafię się skupić! Bardzo zależy mi na tej książce ze zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobne spostrzeżenie również wolę uczyć się w posprzątanym pokoju :)
      Pozdrawiam, Malwina xx

      Usuń
  25. od jakiegoś czasu też wszystko planuje i jest zdecydowanie lepiej ;) O wszystkim pamiętam i ze wszystkim się wyrabiam ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://typicalgr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy pomysł :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Duzo osob ma problem z organizacja czasu
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń