niedziela, 31 maja 2015

I WON'T ACT MY AGE

 "Nie będę zachowywać się tak jak przystało na mój wiek" 

Lubisz wspominać czasy dzieciństwa? Ja tak ! Tytuł posta "nie będę zachowywać się.." bla bla bla No właśnie ostatnio zauważyłam jak wiele z nas zachowuje się bardziej niż przystało na nasz wiek. Sprostuję to co napisałam, tak na chłopski rozum - dziewczyny swoim zachowaniem jak i wizerunkiem przypominają panie po.. czterdziestce (?),a chłopacy pięciolatki. Ale dzisiaj nie o chłopakach ale o nas. Postępowanie nieszablonowe jest świetne i każdy mi to przyzna ale czemu większość z nas idąc do gimnazjum staje się zupełnie inną osobą ?



1. Papierosy ? Jasne będzie lans !! 
2. Tapeta na twarzy ? Pewnie ! Będę taka cudowna, a wszyscy chłopcy będą moi!! Z drogi dziewczęta idzie królowa kiczu !! :) 
3. Powaga ? No tak nie jestem dzieckiem 

1. No tak jasne najlepiej zniszczyć sobie zdrowie już na początku bo przecież mam trzy życia jak w grach :) 

2. Sorry nie chcę żeby wyzywali mnie od pryszczatych. A ciężki podkład, puder i korektor to mój must have ! Taka mała rada wystarczy rano i wieczór tonik + krem i maść od dermatologa na niedoskonałości 




Do szkoły krem BB i korektor dostosowany do Twojej cery, a jak chcesz wyglądać naturalniej nie jak duch wystarczy troszkę różu na policzki :) Tusz do rzęs - Nie ma problemu wspomaga rzęsy :) Jednak na początek może odżywka do rzęs potem tusz ? Eyeliner - Poczekaj z jego użyciem na jakieś specjalne wyjścia, może randka ? Ale nie do szkoły ;) Cienie do powiek - A co powiesz na lekkie cienie do powiek, w odcieniu pudrowego różu ?

3. Niektóre z nas uważają się za mądre, ułożone i dorosłe a w rzeczywistości są dziećmi, gdyż podejmują decyzje na poziomie przedszkolaka nie widząc żadnych związanych z tym skutków. 

Post jest przeznaczony dla osób które idą do gimnazjum a i dla tych które już w nim są i zamiast skręcić w prawo za rozsądkiem poszły w lewo za lansem i uznaniem w szkole, który już powoli i tak zanika. :) Jeżeli są tutaj osoby które chciałyby zobaczyć jak wygląda idealny "makijaż" dla 13/14 latki piszcie śmiało w komentarzach z chęcią wykonam dla was taki post :) A na koniec:

FAKE TEENS WAR


34 komentarze:

  1. Takie prawdziwe :)
    Ja mam 14 lat i do szkoły jedynie krem BB (na te moje pryszcze :p)
    W szkole widzę pełno dziewczyn, które zostały opisane w tym poście, zazwyczaj się z nich śmieje (bez obrazy)
    A co do tego posta, to mogłabyś taki zrobić :)
    Chętnie poczytam ;))

    http://nathaliexthere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się naprawdę że podzielasz moją opinię <3 W mojej szkole właśnie 90 % to sztuczne lale, a 10% to osoby którym zależy na tym by korzystać z tych momentów gdzie tak naprawdę nasza cera dojrzewa i jest najpiękniejsza. :) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  2. Zgadzam się! Niektóre nastolatki zachowują się jak nie wiadomo kto i uważają, że są najmądrzejsze i najpiękniejsze, a właśnie trzeba korzystać z tego, że mamy te naście lat, bo wszystko kiedyś się kończy i wtedy będziemy żałować, że nie skorzystaliśmy z tego ;) A co do ''tapety'' również się zgadzam, lekki makijaż - oczywiście, że może być, ale jak ktoś nakłada tonę fluid'u, różu, tuszu do rzęs, błyszczyków, jeszcze zrobi brwi i wyglądają jak robione markerem to już jest przesada :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Zrób post o makijażu dla 13-14 latki, bo właśnie szukałam takiego postu, jak będzie wyślij mi link! ♥

      Usuń
    2. Dziękuję za tak wyczerpujący komentarz, zgadzam się z tobą w 100%. :D Myślałam że większość osób na mnie naskoczy że to ich sprawa co robią ale tak naprawdę niektórzy mają różowe klapki na oczach i nie widzą tych błędów jakie popełniają :) Teraz z pewnością zrobię taki wpis i jako pierwszą ciebie powiadomię <3
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny post ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jednak liczyłabym na większe poszerzenie twojej opinii :)
      Pozdrawiam, Malwina ;)

      Usuń
  4. Świetny post, dobrze, że zauważasz takie różnice, a nie zmieniasz się. Najważniejsze to być sobą i iść za głosem rozsądku. Połowa (jak nie więcej) moich znajomych zmieniła się właśnie w gimnazjum, bo tu papierosek, tu piwko. Z makijażem tak samo... Wszystko nabiera tempa, czas leci szybko, a oni zamiast korzystać z dzieciństwa robią z siebie na siłę dorosłych :) Czekam na post z makijażem ;)
    www.taraspatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zgadzam się z tobą i właśnie dlatego napisałam ten wpis teraz większość osób idących do gimnazjum jeszcze nie wie co będzie w nowej szkole czy klasie a lepiej żeby skręciły w ten dobry kierunek, i poszły za głosem rozsądku. :) Dziękuję za wyczerpujący komentarz :) Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  5. Niestety w gimnazjum wiele się zmienia, ja skończyłam je 3 lata temu i mam wrażenie że z roku na rok jest coraz więcej dziewczyn opisanych przez Ciebie. Niestety. Szkoda mi jednego - że nic nie można z tym zrobić ;)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ten problem nie dotyczy tylko mojej szkoły i bardzo mi miło że podzielacie moje poglądy :)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  6. no ciekawie postrzegasz te problemy dzisiejszej młodzieży.Widzę,że jesteś mądrą osobą ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  7. Świetny post! W końcu jakaś blogerka pisze normalnie o makijażu. Ja od września idę do gimnazjum i zauważyłam, że moje koleżanki w moim wieku mają już mega makijaże, co w tym wieku wygląda nieestetycznie według mnie, tym bardziej jak nie umieją się malować. :)) Zauważyłam, że prowadzisz bloga starannie i wkładasz w niego całe serce. :)
    Ja dopiero zaczynam, może wpadniesz? Z góry dzięki. :D
    http://lifestyleoliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że post Ci się spodobał i również zauważasz błędy nastolatek :) Wydaje mi się, że Twoje koleżanki po prostu oglądają różne kanały beauty, gdzie są osoby od 16/17 lat wzwyż które pokazują idealny makijaż, ale dla siebie. Powinny korzystać z tych momentów, a nie na siłę robić się dorosłą.
      Pozdrawiam, Malwina ;)

      Usuń
  8. Cudowny masz ten wianek! Pozwolisz ze Ci go ukradne? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję :) Ale wianek pozostaje u mnie <3 Malwina :)

      Usuń
  9. fajnie ze piszesz o tym jak stawac sie piekniejsza www.krystianwojtowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę nie zrozumiałeś przekazu posta, bo nie ma w nim nic o tym jak stawać się piękniejszą, post ma na celu jak nie stawać się oszpeconym i jak wiele nastolatek chce być dorosłą osobą i wyglądać jak panie po czterdziestce ;)
      Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  10. Zdecydowanie się zgadzam! Nie można przesadzać! Do szkoły robię sobie tylko lekki makijaż, by wyrównać kolor skóry i wyglądać lepiej na twarzy, ale nie tapetuje się szpachlą ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wszystko napisałaś :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super ciekawy post :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry post :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, świetnie to napisałaś i oczywiście się zgadzam :)

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja myslę ze takie dziewczyny mogą się malować ale zdecydowanie lekko i naturalnie :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wianek. Właśnie myśle nad tym zeby sobie zrobić podobny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja swój zakupiłam w H&M:)

      Usuń
  17. Super i bardzo mądry wpis. bardzo chętnie zobaczę Twoją propozycje makijażu. Nowe dla mnie, świeże spojrzenie zawsze w cenie!

    OdpowiedzUsuń