niedziela, 7 czerwca 2015

BATISTE DRY SHAMPOO

Hejka kochani ! :) 
Dzisiaj, specjalnie dla was recenzja której już dawno na moim blogu nie było. Na pewno wiele z was słyszało o produkcie do włosów - tzw. suchego szamponu z "Batiste". Około miesiąc temu zakupiłam ten kosmetyk i właśnie dzisiaj postanowiłam specjalnie dla was zrecenzować jego skuteczność :) 



NAZWA : Suchy szampon do włosów "Batiste" o zapachu wiśni 
CZAS STOSOWANIA : Miesiąc 
DOSTĘPNOŚĆ I CENA : Zakupiłam "Batiste" w Douglas'ie za cenę 14,90 


MOJA OPINIA : Wydajność szamponu jest według mnie dosyć spora, gdyż używałam szamponu praktycznie codziennie przez miesiąc, do nadania większej objętości moim włosom. Szampon dla mnie nie ma żadnych negatywów, ma cudowny zapach, idealnie odświeża włosy a przede wszystkim nadaje im puszystości, jedwabistej miękkości i uniesienia u nasady. 

SPOSÓB UŻYCIA : Mocno wstrząsnąć i rozpylić u nasady włosów z odległości ok.30 cm, następnie wmasować produkt we włosy, aż do całkowitego usunięcia sebum. Rozczesać włosy i ułożyć jak zwykle. 



Produkt według mnie zasługuje na bardzo pozytywną opinię, 
same plusy zero minusów - to jest to !

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że dodałaś tą recenzję, bo właśnie przymierzam się do zakupu tego produktu :) Muszę poszukać go u siebie w drogerii :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Tobie pomogłam ;) Pozdrawiam, Malwina ;)

      Usuń
  2. Akurat nie próbowałam tego produktu na swoich włosach, ale czytając Twoją recenzję aż chyba się skuszę ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :) Bardzo się cieszę ;) Pozdrawiam, Malwina <3

      Usuń
  3. Uwielbiam ten szampon :)) Zgadzam się z recenzją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ! Dzięki :* Pozdrawiam, Malwina ;)

      Usuń
  4. Właśnie kupiłam sobie ten szampon jakiś czas temu i również jestem zadowolona. Faktycznie zapach to jego duży atut. Fajna recenzja, pewnie pomoże osobom, które nie wiedzą czy się zdecydować na jego kupno :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zamiar kupić ten szampon, ale czekałam na recenzje. :))
    Obserwuję Twojego bloga od dłuższego czasu i zaglądam tu często, świetnie go prowadzisz! :)

    Jeżeli miałabyś chwilkę, dosłownie 5 minut, to zapraszam do mnie. :)
    Dopiero zaczynam i chcę znać właśnie Twoją opinię! <3
    Pozdrawiam!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i serdecznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna recenzja :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada jak soczek do picia :D
    Chyba mi się przyda, bo moje włosy ostatnio to po prostu masakra!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Serdecznie polecam Tobie ten szampon ;)

      Usuń
  8. Mówiac szczerze to jakoś nie miałam okazji stosować jeszcze suchego szamponu ale fajna recenzje :)
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna recenzja ! Chyba sie skuszę ;)

    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super serdecznie polecam Ci ten szampon, dziękuję ! <3

      Usuń
  10. jakoś mnie on nie przekonuje,ale może warto spróbować ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego ten szampon będzie służył do czegoś innego, jednym do odświeżenia, drugim do dodania objętości, a jeszcze innym do tego aby był ładny zapach ( :D ) Więc jeżeli nie potrzebujesz go to nie kupuj, ja potrzebowałam i kupiłam a skutek jest rewelacyjny ! <3 Pozdrawiam, Malwina :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy je polubi kiedy tylko wypróbuje :D

      Usuń
  12. Uwielbiam te szampony, często się przydają :D Ale wiśniowego jeszcze nie miałam :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie rozważam zakup tego produktu, więc przyda mi się Twoja opinia :) Zastanawiam się tylko, który zapach lepszy, wiśniowy czy ten różowy, hmmm :) Przy okazji - ładne zdjęcia, fajnie uzupełniają recenzję :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatny post. Ułatwiłaś mi sprawę z wyborem suchego szamponu, ponieważ już od dawna planowałam właśnie jego zakup, lecz cały czas wylatywało mi to z głowy, teraz gdy już wiem jaki kupić na pewno będzie mi łatwiej :) I ten wiśniowy zapach musi by cudowny :)
    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki szampon może być dobrym rozwiązaniem w podróży... Dzięki za konkretną recenzję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, zastanawiałam się kiedyś, jak właściwie działa taki szampon. Skoro mówisz, że taki dobry, to chyba powinnam go kupić! Przyda się w sam raz na wakacyjne wyjazdy! :D Super blog ;) Wspólna obserwacja? Ja zacznę :) https://lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń