sobota, 2 stycznia 2016

DIY: HAPPINESS JAR

Hejka Kochani !

MAMY NOWY ROK !!
Więc z tej okazji chciałabym Wam życzyć aby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni, dużo radosnych chwil, mniej smutku, dla czytelników wytrwałości ze mną i aby udało mi się dodawać wpisy regularnie, a dla innych blogerek aby Wasz blog wspaniałe sie rozwijał. Wytrwałości w waszych postanowieniach noworocznych i ogólnie wszystkiego najlepszego!

W poprzednim roku, była masa wpisów o tym jak samemu wykonać słoiczek szczęścia, do którego pod koniec dnia będziemy wrzucać małe karteczki, na których zamieścimy datę i to co się wydarzyło najlepszego w danym dniu.
Pamiętam że pomysł bardzo mi się spodobał, ale nie miałam jakoś chęci by go wykonać - czego bardzo żałuję. W 2015 roku u mnie wydarzyło się naprawdę wiele, i mogłam to wszystko opisywać, ale nie zrobiłam tego, dlatego w tym roku będę się starać żeby wszystko znalazło się w słoiczku, a następnie z moimi przyjaciółmi, którzy też postanowili to zrobić, na sylwestra 2017 otworzymy każdy swój słoiczek i powspominamy różne chwile z minionego roku :) Nie przedłużając zapraszam was do przeczytania tego jak wykonać taki słoiczek szczęścia !
-Słoik, na pewno duży, bo na 366 kartek,
-tasiemki washi tape, Empik / sklep z dekoracjami
-sznurek, Sklep papierniczy
-mała kolorowa karteczka, Sklep papierniczy
-papier ozdobny, Pepco, supermarket, sklep papierniczy
-marker, Sklep papierniczy
-klej, nożyczki Sklep papierniczy


Słoik przyozdabiamy według własnego pomysłu, nie muszą być to akurat takie tasiemki, można to zastąpić wszystkim innym, ja miałam pomysł akurat na nie i je użyłam.

! Możemy również użyć papieru kolorowego na którym narysujemy podobne wzory, następnie go wytniemy i przykleimy klejem na słoik - taka mała imitacja tasiemek. !



Na słoiczek przyklejamy też małą karteczkę, wycinamy ją według własnego pomysłu, ja wycięłam małą chmurkę, można również wyciąć małe serduszko, czy kawałek puzzla.

Następnie na karteczce na pewno ładnie będzie wyglądał napis po angielsku taki jak HAPPINESS JAR 2k16, bądź 2016, to wszystko według was.

Słoik na pewno dziwnie by wyglądał z nakrętką w wiśnie , w takim razie zróbmy ją sami. Bardzo podobają mi się słoiczki które mają kawałek tektury na zakrętce i są przywiązane jakimś sznurkiem. Więc tak samo zrobiłam z tym słoikiem. Kawałek papieru ozdobnego wycięłam w kwadrat wymiary ok. 15x15 cm, następnie przyłożyłam papier na środek słoika, i przy pomocy mojej mamy zawiązałam wokół papier i słoik sznurkiem.

W papierze wycinamy mały prostokąt, tak jak w skarbonce, aby zmieściła się tam karteczka szczęścia :)




24 komentarze:

  1. Super pomysł ! Ja zawsze chciałam zrobić taki słoiczek ale jakoś nigdy się do tego nie zabrałam. Zachęciłaś mnie więc chyba dzisiaj taki wykonam :)
    Poza tym super blog ! Gratuluje już prawie 350 obserwatorów ! To wielki sukces :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://kana-kaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę o takim słoiczku i twój post bardzo mnie do niego zachęcił więc jak najszybciej go zrobię :) Ciekawy blog ! Tobie życzę tego samego ! Pozdrawiam :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo!:D Gratki obserwatorów :*
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł jest bardzo dobry, dlatego też sama postanowiłam prowadzić taki ,,słoiczek szczęścia". Zachęciła mnie do tego akcja facebookowa, jak i Twój post! Dzięki tej akcji może wreszcie nauczymy się cieszyć z małych rzeczych, i doceniać życie. Otwierając ten szczęśliwy słoik sądze, że każdy będzie bardzo podeksytowany, a po przeczytaniu karteczek zrozumiemy, że nie ma dwóch tych samych dni.
    Życze sukcesywnego roku i zapraszam do siebie: http://bogwilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, oraz fajne zdj fajerwerków. Na pewno 2016 przyniesie dużo radości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz zabieram się za robienie Słoika! Będę tam wrzucać wspomnienia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, zaraz siadam i zaczynam robić podobne cudeńko. Powodzenia w prowadzeniu bloga ;*
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł ,aż chyba sobie taki zrobię !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, szczęśliwego nowego roku, aby był lepszy niż poprzedni ;*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  10. Na samym początku również życzę szczęśliwego Nowego Roku! :D
    Fajne są te zdjęcia fajerwerków.
    Przechodząc natomiast do meritum słoiczek szczęścia to bardzo oryginalny pomysł. Ponadto udało Ci się go wykonać tak profesjonalnie. :) Oby w tym roku udało się Ci oraz Twoim przyjaciołom go zapełnić, żeby zawitało w nim jak najwięcej pozytywnych relacji. ;)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiłam taki rok temu i jest to świetny pomysł, bo mogłam wiele rzeczy podsumować i powspominać w tamtym roku.
    Zachowałam te karteczki i będę miała je na stałe.
    Ale naprawdę świetna sprawa!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia fajerwerek :)
    Fajne pomysły :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały blog, bardzo podobają mi się twoje pomysły, a ten słoik na 100% zrobię. Wszystkiego najlepszego w nowym roku i więcej pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały blog, bardzo podobają mi się twoje pomysły, a ten słoik na 100% zrobię. Wszystkiego najlepszego w nowym roku i więcej pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Również życzę wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok:) Spełnienia marzeń, planów i samych blogowych sukcesów. Słoik świetna sprawa za rok na pewno taki zagości w moim domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetny pomysł z tym słoikiem. Zaciekawił mnie ten pomysł i pomyślę nad zrobieniem go. Również Szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://milaa-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego nowego roku! Świetne zdjęcia fajerwerek. Pomysł z tym słoiczkiem jest na prawdę świetny i do tego uroczo się prezentuje :)
    www.world-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ci to wyszło i ogólnie to świetny pomysł! :)
    Pozdrawiam, myfactoryofcreativity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy pomysł ;p

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na LBA!
    http://lushlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń